Aardbevingsbestendige woningen voor slachtoffers Ishikawa
-
Beste studenten van TU Delft,
Wij zijn Lie Chou en Jente van Kempen uit klas 5Hb van het Carolus Borromeus College in Helmond.
We zijn begonnen aan ons PWS over aardbevingsbestendige gebouwen ontwerpen. Ons doel is om een ontwerp en maquette te maken en deze te testen. We zullen graag gebruik willen maken van jullie simulator om ons PWS onderzoek uit te breiden. We ontwerpen een gebouw dat bestendig is tegen aardbevingen zoals die van 1-1-2024 in Ishikawa.
We zullen graag een afspraak maken eind november met voorkeur voor het einde van de dag.
heeft contextmenu
Alvast bedankt voor uw reactie,
M.v.g. Lie Chou en Jente van KempenLie Chou : 120011539@leerling.carolus.nl
Jente van Kempen: 120011618@leerling.carolus.nl -
Hallo Lie en Jente,
Wat een interessant onderwerp hebben jullie uitgekozen voor jullie PWS. Jullie kunnen zeker gebruik maken van de trilplaat die wij hier hebben staan op de TU Delft. Ergens in de laatste week van november afspreken lijkt mij goed. Komen jullie dan langs om een kijkje aan de trilplaat te nemen, of willen jullie een zelf gemaakt model testen op de trilplaat? In het tweede geval is het namelijk wel handig de afmetingen van de trilplaat te weten zodat jullie weten hoe groot jullie model kan worden en waar jullie het beste op kunnen letten. De afmetingen van de trilplaat waar je je model op kan zetten zijn 15 bij 20 cm. Zorg dat de zijkanten recht zijn zodat jullie geen problemen hebben met het plaatsen van het model op de plaat. Als het model namelijk ietsje groter is kan het al niet meer, let hier dus goed op! Daarnaast kunnen jullie ook bij ons op de TU werken aan het model. Verder hoor ik graag meer over jullie idee.
Met vriendelijke groet,
Liz Loosen -
Beste Liz,
Bedankt voor uw reactie!We maken graag gebruik van de mogelijkheid om eerst een keer goed naar de trilplaat te kijken, ook zullen we dan graag met jullie overleggen waar wij aan moeten denken tijdens het bouwen van het model. We kunnen tijdens deze afspraak ook onze ontwerpen op papier en ideeën delen. Is het misschien mogelijk om hiervoor begin november een afspraak te maken? en dan tijdens onze ontmoeting een afspraak te maken voor het testen van het model?
We krijgen graag de details voor deze afspraak door, alvast bedankt!Met vriendelijke groet,
Lie Chou- 120011539@leerling.carolus.nl
Jente van Kempen- 120011618@leerling.carolus.nl -
Hey Lie en Jente,
Dat lijkt me een goed plan!
Onderstaande data ben ik de hele dag vrij,- Woensdag 6 nov
- Donderdag 7 nov
- Vrijdag 8 nov
Ik hoor graag of dit voor jullie uitkomt en zo niet alternatieve data! Ik hoor ook graag welke tijd voor jullie geschrikt is zodat ik de afspraak alvast inplannen!
Met vriendelijke groet,
Liz Loosen -
Beste Liz,
Dank u wel voor de reactie!
De datum die ons het beste uitkomt is woensdag 6 november, ons rooster eindigt om 12:50 dus kunnen we om 14:50 aanwezig zijn bij de universiteit. we horen graag of u dat ook schikt.Met vriendelijke groet van,
Lie Chou- 120011539@leerling.carolus.nl
Jente van Kempen- 120011618@leerling.carolus.nl -
Hey,
6 november moet lukken! ik zet hem erin. Tegen die tijd zal ik weer contact met jullie opnemen. Verder kunnen jullie als jullie nog vragen hebben deze altijd via hier aan mij stellen.
Met vriendelijke groet,
Liz Loosen -
Beste Liz,
We hebben met u een afspraak gemaakt op 6 november. I.V.M. reistijden en het reserveren van treinkaartjes zouden we graag de specifieke tijden en locatie ontvangen waar u ons kan ontvangen. Tijdens het gesprek willen we het graag hebben over onze ontwerpen, en het testen op de simulator. Ook willen we u graag ons bronnenonderzoek laten zien, en hier uw feedback over ontvangen.
Alvast bedankt en tot dan,M.v.g.
Lie Chou en Jente van Kempen -
Beste Jente en Lie,
De afspraak van 6 november moet ik helaas afzeggen doordat ik een herkansing van mijn studie heb. De week erna (vanaf 11 november) heb ik weer veel tijd. Ik hoor graag of jullie ergens in die week langs zouden kunnen komen! Excuses nog voor het afzeggen.
Met vriendelijke groeten,
Liz Loosen -
Beste Liz,
Bedankt voor uw reactie, we vinden het jammer dat onze afspraak niet door kan gaan.
i.v.m. Een schoolexamenweek en inlevertermijnen is voor ons het verzetten van de afspraak uitsluitend mogelijk op 13 november.
Ook is het verzetten van de afspraak naar volgende maand geen optie omdat we ons profielwerkstuk tijdig in moeten leveren. we vernemen graag van u af dit uitkomt en de details (tijden en locatie i.v.m. plannen van de reis via NS) van de afspraak.m.v.g.
Lie Chou en Jente van Kempen -
Hallo Lie en Jente,
Ik zet 13 november erin! Laten we om 14:00 afspreken in Delft. Ik heb via de mail meer informatie gegeven over de precieze locatie!
Met vriendelijke groeten,
Liz Loosen