Bronzer Zonnebrand
-
Beste TU Delft,
Aankomend schooljaar houden wij ons PWS over de werking van bronzer zonnebrand in vergelijking met normale en in hoeverre dit de kans op huidkanker verhoogt. Wij hebben gelezen over de workshops Zonnebrand op de TU Delft en zouden dit graag willen doen voor ons onderzoek. Wij denken hiervoor de alternatieve workshop nodig te hebben. Wij hebben ons ingeschreven voor deze workshop, maar hier nog niks over gehoord. Wanneer is de eerst volgende workshop en is er daar een plekje voor ons? Wij moeten ons onderzoek afronden voor de herfstvakantie, dus het zou top zijn als ons onderzoek daarvoor kan.
Mijn emailadres is 111186@st-maartenscollege.nl voor eventueel contact via de mail.
Met vriendelijke groetjes,
Jasmijn en Louise uit 5v -
@jasm1jn Hoi Jasmijn en Louise,
Klopt het dat jullie ondertussen de uitnodiging voor de workshop ontvangen hebben, ik heb namelijk een reactie gehad van een Jasmijn en Louise en volgens mij zijn jullie dat :)
Groetjes,
Barbara -
Goeiemiddag!
Ja, dat klopt. Helaas was toen de spectrometer niet beschikbaar die dag en zijn we niet naar de workshop gegaan. Inmiddels hopen wij dat deze wel weer beschikbaar is. We hebben opnieuw het interesse-formulier ingevuld voor de workshop en vroegen ons af wanneer dit is. Wij moeten het onderzoek namelijk voor de herfstvakantie hebben gedaan. Kunt u ons hierbij helpen?
Groetjes,
Jasmijn en Louise -
Hoi Jasmijn en Louise,
Barbara is voor een half jaar in het buitenland, dus ik zal het even overnemen.
Ik zag jullie interesse binnenkomen, maar voor het inplannen van de workshop ben ik afhankelijk van de beschikbaarheid van het BioLab. Ik probeer jullie deze week nog wat data door te sturen!
Groetjes,
Bjorn