Meesterproef | Ontwerpen Robot Gripper
-
Beste,
Ons PWS gaat over het ontwerpen van een robot gripper die meerdere maten (volle) kratten kan stapelen. We hebben de volgende vragen in gedachten:
Wat zijn de mogelijkheden van moderne robotarmen? Wat zijn komende Innovaties van robotarmen?
Welke taken kunnen robotarmen overnemen?
Hoe worden robotarmen/handen nu geproduceerd?In meerdere sectoren Meesterproef: Limieten en mogelijkheden van de Robotarm ABB IRB 6400.
Oriëntatie bestaande Robotische handen
Bestaande Robotische gripper ontwerpen
Berekening krachten op gripper
Autocad/3D ontwerpen, volledig eigen ontwerp of modificaties bestaand ontwerpWij zijn op zoek naar iemand met expertise in robotica en mechanisch ontwerpen.
Bender Heida en Sebas Dingerdis
-
Hoi @lisamelman,
Leuk onderwerp! Ik ben Cian, en ik zal jullie vragen beantwoorden tijdens jullie meesterproef. Ik zit in mijn 3de jaar van de studie Werktuigbouwkunde bij de TU Delft. Ik stel voor om binnenkort een kennismakingsgesprek te plannen, dan kunnen we elkaar wat beter leren kennen. Wanneer zou voor jullie uitkomen?
Groetjes, Cian
-
Hoi @lisamelman,
Het is inmiddels een tijd geleden, en jullie hebben nog niet gereageerd op mijn berichtje. Ik stel nogmaals voor om een kennismakingsgesprek in te plannen. Jullie zullen vanaf nu wel echt zelf initiatief moeten nemen, het is niet de bedoeling dat ik jullie moet herinneren aan dit soort dingen.
Groetjes, Cian