Anitmatievideo voorlichting antibioticaresistentie
-
Wij zijn Ines, Simone en Jules en zitten in het zesde jaar van het Antoniuscollege Gouda. Wij gaan nu beginnen met onze meesterproef. Onze opdrachtgever is een deskundige infectiepreventie. Zij geeft vaak voorlichting aan ziekenhuispersoneel en hiervoor hebben wij de opdracht gekregen om een animatievideo te maken die dient als voorlichtingsmateriaal. Die video zal dan beschikbaar zijn voor al het zorgpersoneel van het Groene Ziekenhuis.
Hiervoor moeten wij natuurlijk een geschikt animatieprogramma vinden en de juiste techniek hiervoor aanleren. Hoe de video eruit zal zien weten we nog niet (die informatie krijgen we later deze week). Als expert voor ons project zoeken we iemand die verstand heeft van animeren. Wij hopen dat iemand hierin interesse heeft. -
Ha @inessimonejules,
Wat een leuke opdracht! Als jullie verder vragen hebben, wil ik graag jullie expert zijn. Mijn vakgebied is vooral (technische) biologie en scheikunde, maar creatieve dingen interesseren mij ook heel erg!
Ik hoor het wel als jullie mij nodig hebben. :)
Groetjes,
Lisa
-
Hi @lisamelman,
Wat leuk dat je zo enthousiast bent en we willen je graag als expert. Weet je toevallig ook iets af van animeren? Dat zal voornamelijk het onderdeel zijn waar we hulp bij nodig hebben :)
Zou je ook misschien nog iets meer willen vertellen over jezelf? Waar je studeert, je hobby's, leeftijd etc. Dit is een vereiste voor ons PVA (Plan Van Aanpak), dat we iets kunnen vertellen over onze expert. Alvast heel erg bedankt!
Groetjes,
Simone, Jules en Ines
-
Ha @inessimonejules,
Ik stel voor om binnenkort kennis te maken via een videobelgesprek. We kunnen dan sparren over jullie project , wat jullie nodig hebben en afspraken maken over onze samenwerking. Dit zal denk ik niet langer dan 20 minuutjes duren :). Ik kan op de volgende data:
-Dinsdag 28/09 tot 13:00
-Woensdag 29/09 tot 12:30
-Donderdag 30/09 tussen 14:00 en 17:00
-Dinsdag 05/10Laat mij snel weten welke datum jullie uitkomt of doe een tegenvoorstel!
Groetjes,
Lisa