Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Berschermende jas ontwerpen

Meesterproef
    3
    4
    723
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • T
      Technasium
      voor het laatst aangepast door

Beste TU Delft,

Wij zijn 5 examenleerlingen op het Da Vinci College Kagerstraat in leiden. Voor onze meesterproef werken wij samen met de wijkagent op onze school aan een jas die de drager beschermt tegen een aanval. Onze hoofdvraag hierbij is: Hoe kan je de veiligheid van mensen op straat te optimaliseren met behulp van een beschermende jas? Daarbij stellen we ook vragen over de maatschappelijke factor van het maken van deze jas, bijvoorbeeld: Hoe maak je het eindproduct aantrekkelijk voor mensen op straat?

Daarnaast moet de jas voldoen aan een aantal eisen namelijk: De jas moet beschermend zijn tegen steek en slagaanvallen, de jas moet een aanvaller afweren, de jas moet comfortabel zitten en de jas moet er goed uit zien.

Voor dit project zouden wij graag een expert willen die ons kan begeleiden met het ontwerpen van de jas. Hierbij zouden wij graag een industrieel ontwerper of productontwerpen aanvragen. Wij zijn nu nog niet in de ontwerpfase aangekomen maar we hebben wel al een aantal ideeën bedacht tijdens een brainstorm met onze opdrachtgever, we moeten nu een manier zoeken om die ideeën te gaan realiseren in ons uiteindelijke ontwerp.

Met vriendelijke groet
      Guus, Isa, Jade, Jera, Rixt

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • L
        lisamelman PWS TU Delft Team

Beste Guus, Isa, Jade, Jera en Rixt,

Ik ben Lisa en zou graag jullie expert willen zijn. Helaas ben ik geen student industrieel ontwerpen, ik studeer namelijk Life Science and Technology. Hoewel dit een heel ander vakgebied is, heb ik zeker affiniteit met jullie onderwerp en hoop ik dat we er met een beetje creativiteit uit gaan komen! ;)

Lijkt het jullie een leuk idee om binnenkort even kennis te maken via een videocall?

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes,

Lisa

Student Life Science and Technology

• G
          Guus03

Hallo Lisa,
          Sorry voor de late reactie, wij hadden niet door dat je had gereageerd op dit forum. Wij zouden graag een videocall willen inplannen om even kennis te maken en om de opdracht een beetje te bespreken. Zou je komende woensdag tussen 14:20 en 16:00 kunnen? Anders zouden we ook op andere dagen rond 17:00 kunnen.

We horen graag van je wanneer je kan.
          Met vriendelijke groet
          Guus

• L
            lisamelman PWS TU Delft Team

Hoi @Guus03,

Geen probleem. Ik heb je even een privéberichtje gestuurd!

Groetjes,

Lisa

Student Life Science and Technology

• First post
              Last post
            Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors