PWS Hennep als supergeleider

• Beste TU student,

Wij zijn Vere Schoenmakers en Bas van Buiten en wij zitten in 5 VWO op de SG Huizermaat in Huizen.
    Wij houden ons profielwerkstuk over de mogelijkheid van hennep als supergeleider.
    Wij zouden graag naar de PWS-middag willen op donderdag 7 juni.
    Zou het mogelijk zijn om daar een vakexpert te kunnen interviewen?

Met vriendelijke groet,

Vere en Bas

• PWS TU Delft admin

Hey @Verebolt

Onze natuurkunde expert Thom is op dit moment op vakantie, hij is een Natuurkunde student en weet veel van supergeleiding af. Ik weet niet helemaal zeker wanneer die terug komt maar ik zal ervoor zorgen dat hij dan dit contact van mij overneemt.

In de tussentijd zitten jullie met mij opgescheept! Dat is natuurlijk niet helemaal erg maar ben ik kwa inhoud over supergeleiding net wat minder bekwaam dan Thom. Maar over jullie vraag, vet leuk dat jullie langs willen komen op de PWS middag, maar om dan gelijk een vak expert te interviewen weet ik niet zeker of dat lukt. Voor ik contact op zoek met een vak expert wil ik jullie vragen of jullie iets concreter jullie onderzoeksvragen van jullie PWS kunnen toelichten en of jullie uberhaupt de vragen die jullie willen stellen kunnen sturen.

Op die manier zie ik ook gelijk of ik jullie gewoon al kan helpen of dat we inderdaad een vak expert moeten inschakelen.

Groeten,
    Jip

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar Forum verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.