@Erik-1 Ik zou trouwens ook alvast willen weten of de test mogelijk is bij snelheden tussen +- 100 tot 300 km/h, of als er een vaste snelheid is wat de snelheid van de windtunnel is.
Met vriendelijke groet Erik Kint
Ostrea Lyceum - Goes
@Erik-1 Ik zou trouwens ook alvast willen weten of de test mogelijk is bij snelheden tussen +- 100 tot 300 km/h, of als er een vaste snelheid is wat de snelheid van de windtunnel is.
Ostrea Lyceum - Goes
Hoi,
Ik had een tijdje geleden voor mijn werkplan gecontacteerd over de mogelijkheden voor het gebruik maken van de windtunnel, ik zou graag ergens in de komende maand langs willen komen om mijn zelf gemaakte modellen aan de hand van de bijlage te testen. Kan ik hiervoor een afspraak maken?
Ostrea Lyceum - Goes
hallo mijn naam is Erik Kint VWO 5 en ik doe mijn profielwerkstuk over de Aerodynamica van een auto, hierbij had ik de volgende hoofdvraag opgesteld: Hoe werkt de aerodynamica bij een auto en welke invloed heeft dit op de prestaties? In mijn onderzoeksplan heb ik twee deelvragen die ik praktisch zou willen onderzoeken. Dit betreft spoilers en winglets op een auto, mijn vraag hierbij is of ik voor dit onderzoek gebruik kan maken voor de windtunnel en welke data daar dan uit zou komen, bijvoorbeeld enkel de stroomwaardes of ook druksverschillen?