@max123123 heyy,
ik heb gereageerd op je mail, alleen heb ik nog geen reactie terug gehad. Is de mail binnengekomen?
Meest recente berichten door saion boonma
-
RE: PWS invloed van de vorm van een constructie op de aardbevingsbestendigheid
-
RE: PWS invloed van de vorm van een constructie op de aardbevingsbestendigheid
hallo @max123123
Zeer bedankt voor je reactie, Voor mijn onderzoek ga ik puur kijken naar de vorm van skelet van het gebouw en niet zo zeer naar dempingssystemen ect. mijn plan was om constructies in verschillende vormen te bouwen die veel voorkomen in gebouwen zoals een boogconstructie, een rechthoekige, een cilindervormige, en een driehoekige constructie te testen. ook was mijn plan om een beetje te experimenteren met meerdere vormen in een constructie om een realistisch gebouw na te bootsen.
Is er misschien een mogelijkheid om een datum te prikken om langs te komen om gebruik te maken van de trilplaat?
Mijn e-mailadres is saionboonma1@outlook.com voor als het nodig is voor het afspreken van de datum
Alvast bedankt en ik hoor nog graag van je.
Saion
-
PWS invloed van de vorm van een constructie op de aardbevingsbestendigheid
Re: Aardbeving bestendig bouwen
Beste,
Voor mijn PWS doe ik een onderzoek naar welke invloed de vorm van een constructie heeft op de aardbevingsbestendigheid van deze constructie. Hiervoor heb ik mijn theoretische deel al uitgewerkt, maar voor het praktische deel zou ik graag willen weten of jullie iets voor me kunnen betekenen.
Concreet gaat het hierbij om het testen van verschillende maquettes op een trilplaat om mijn onderzoeksvraag "wat is de invloed van de vorm van de constructie op de aardbevingsbestendigheid?" te beantwoorden. Zelf heb ik deze maquettes en trilplaat niet tot mijn beschikking en daarom dan ook mijn vraag of jullie deze wel tot je beschikking hebben en zo ja, of ik hier dan gebruik van zou mogen maken.
Daarnaast wil ik vragen of het ook mogelijk is om de maquettes in elkaar te zetten in verband met een lange reistijd.Ik hoor nog graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Saion Boonma