Hoi Lennard,
Ja komt goed! Heeft u een mailadres waar ik u op kan mailen? Dan kan ik al een deel van ons pws doorsturen en misschien maakt dat duidelijker welke richting wij op willen.
Mvg,
Ezra
Hoi Lennard,
Ja komt goed! Heeft u een mailadres waar ik u op kan mailen? Dan kan ik al een deel van ons pws doorsturen en misschien maakt dat duidelijker welke richting wij op willen.
Mvg,
Ezra
Hoi Lennard,
Fijn om te horen!
Kan u volgende week woensdag op 7 december in Delft? Welke tijd zou u dan kunnen? Wij zullen een paar dagen van te voren onze vragen doorsturen.
Mvg,
Ezra
@lennardd Hoi Lennard
Ja we hebben wel wat meer vragen. We vinden het interessant om over de GPS te praten die met tijddilatatie rekening houdt. Ook objecten om mee tijd te reizen zoals een wormgat en Tipler cilinder vinden wij interessant. Kunnen we een keer een interview met u houden?
Mvg,
Ezra en Sietse
Goededag,
Wij zijn Ezra en Sietse en wij doen ons pws over tijdreizen. We willen dan kijken naar wormgaten, zwarte gaten en relativiteitstheorie en wat daarmee mogelijk is. We zijn opzoek naar meer gerichtere informatie met berekeningen. We willen diep ingaan op hoe deze verschijnselen kunnen ontstaan en of dit mogelijk is in de toekomst.
Mvg,
Ezra Woudenberg en Sietse van der Meer