Hi Coco,
Sorry voor de late reactie. Het gaat mij vooral om da gamma radiatie. Dit moet ook te meten zijn zonder het verwijderen van het glas. Wanneer zou ik langs kunnen komen?
Groeten,
Kaan
Hi Coco,
Sorry voor de late reactie. Het gaat mij vooral om da gamma radiatie. Dit moet ook te meten zijn zonder het verwijderen van het glas. Wanneer zou ik langs kunnen komen?
Groeten,
Kaan
Hi Coco,
Ik zal op je antwoord wachten.
Groeten,
Kaan
Hi Thom Woudstra ,
Geen probleem. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Jazeker! Ik ben nog geïnteresseerd. Wanneer zou het kunnen?
Groeten,
Kaan
Hi Thom,
Gaaf! Ik zou op een werkdag rond 16:30 kunnen. Is dit een mogelijk tijdstip? Alvast een fijne vakantie!
Groet,
Kaan
L.S.
Geen scholier maar als verzamelaar van vintage horloges ben ik benieuwd naar de radioactiviteit van twee uurwerken uit de jaren 50/60 in mijn collectie die vermoedelijk radiumverf op de wijzers en wijzerplaten hebben (gehad).
Google heeft mij naar jullie forum geleid en ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om een keer bij TU Delft langs te komen om te gaan kijken hoe radioactief de horloges nou eigenlijk zijn en of ze geschikt zijn om dagelijks te dragen.
Ik zou jullie reactie zeer waarderen. Alvast bedankt!
Groeten,
Kaan