En, weet je al wanneer het zou kunnen?
Meest recente berichten door thijsvanwaveren
-
RE: Supergeleiding Hyperloop
-
Ik ben op school maar je kunt me bellen!
-
En staat de afspraak voor woensdag 27 nog?
-
En denk je dat dat verschil groot genoeg zal zijn om echt verschillende resultaten te meten? Anders denken we nog even verder.
-
Ons idee is nu om te kijken of/in hoeverre de massa van de supergeleider invloed heeft op het meissner effect, door het maximale gewicht te meten dat kan blijven zweven. Je had het over 3(?) verschillende supergeleider van hetzelfde materiaal. Betekent dit dat er dan drie supergeleiders zijn met verschillende massa's en voor de rest (grotendeels) dezelfde eigenschappen?
-
Thom Woudstra oke, 8 uur vanavond komt mij goed uit. Dan bespreken we de proef. Wat lijkt jou handiger, skypen of bellen?
-
Het liefst zouden wij morgen of donderdag de proef doen. Vrijdag komt niet zo goed uit, maar als dat de enige dag is waarop jij kan, kunnen we wel wat regelen. De week daarna zijn we op vakantie. Alvast bedankt!
Groet,
Jort en Thijs -
Dag Thom, wat betreft reistijd zou het voor ons veel schelen om een keer naar Delft te gaan ipv twee keer. Kunnen we misschien dat sparren telefonisch doen? Of is het mogelijk om eerst te sparren en dan even later de proef uit te voeren? En qua tijd is het voor ons hoe eerder hoe beter!
-
Oke, volgende week (11 februari) is de laatste week voor onze vakantie. Daarna moeten we een kladversie inleveren. Zou het in die week kunnen?