Beste Thom Woudstra
Ik heb een fout gemaakt in mijn vorige bericht, wij zouden komende zaterdag ook kunnen als dat jullie goed uitkomt.
Groet,
Daan Eggenkamp
Beste Thom Woudstra
Ik heb een fout gemaakt in mijn vorige bericht, wij zouden komende zaterdag ook kunnen als dat jullie goed uitkomt.
Groet,
Daan Eggenkamp
Beste Thom Woudstra
Zaterdag is precies de dag dat we niet kunnen, vanwege wedstrijden en werk. Als een zaterdag is voor jullie zou volgende week zaterdag wel kunnen, want dan kunnen wij optijd andere dingen verschuiven. Maar naast die zaterdag kunnen we wel elke andere dag.
Groet,
Daan Eggenkamp
Hoi Thom Woudstra
We hebben ons blok polyurethaanschuim van 100x25x25 cm. Ook hebben wij toestemming van onze gekregen om naar jullie te gaan als we het op tijd doorgeven. Zelf willen we het zo snel mogelijk doen. Ik weet niet wat voor jullie handig uitkomt, maar wij kunnen vrij wel elke dag de komende twee weken. Voor de afspraak nemen wij dan ons blok mee en moeten nog iets meenemen of hebben jullie de rest daar? Natuurlijk nemen we dingen als papier en pen mee en als het mag een camera.
Vriendelijke groet,
Daan Eggenkamp
Hey Jip Rietveld
Nog bedankt voor de informatie van afgelopen keer. Wij hebben nog wel wat vragen.
Zo vroegen wij ons af hoeveel vloeibaar stikstof er in het treintje kan en hoelang het treintje dan blijft zweven? Ook zijn wij bezig met ons eigen treintje/hoverboard te maken. In je vorige bericht noemde je het materiaal polyuretaanschuim voor het treintje en wij vroegen ons af wat daar de afmetingen van zijn en/of wat de aangeraden afmetingen zijn? Daarbij zouden we ook graag de dikte willen weten.
Als het kan zouden wij graag een keer langs willen komen als die van ons af is om die van ons met die van jullie te vergelijken en mogelijk de supergeleiders en de baan te gebruiken.
Alvast bedankt en sorry voor de late reactie.
Groet,
Daan Eggenkamp
Hey Jip Rietveld
Oké we zijn weer wat verder in ons PWS. we hebben een hoofdvraag en een aantal deelvragen. Maar voor een ontwerp stuiten we op een paar vragen. Wat zijn de afmetingen van jullie supergeleidende magneten en hoeveel gewicht kunnen die aan? Verder vroegen we ons af welk materiaal jullie gebruiken als bakje om de magneten in af te koelen en of dat handig kan zijn om in een hoverboard te gebruiken?
Groet,
Daan Eggenkamp
Hey Jip Rietveld
Dat klinkt als een prima plan. We zijn al begonnen en proberen zo snel mogelijk met wat concreters te komen. Het is alleen wel zo dat woensdag onze pww begint en dan eventjes niet aan ons PWS kunnen werken. Daarom kan het nog eventjes duren voor dat we verder kunnen.
Groet,
Daan Eggenkamp
Het Jip Rietveld
Bedankt voor de snelle reactie. We zijn inderdaad nog maar net begonnen maar hebben wel al een hoofdvraag in gedachten en ook al wat deelvragen daar bij. Het zou wel fijn zijn als jij met Thom kan kijken of metingen of andere mogelijkheden toereikend zijn voor ons.
Groeten,
Daan Eggenkamp
Hey,
Wij zijn drie leerlingen van de 5de klas van het Stedelijk Gymnasium Leiden en gaan ons PWS over het hoverboard houden. Onze inspiratie is het filmpje dat Lexus een tijd geleden gemaakt heeft waarin zij dus een hoverboard hebben. Wij begrijpen dat het maken van een hoverboard als die van Lexus veel te duur is en willen daarom een veel kleinere maken, maar wel door gebruik van supergeleiding. Wij vroegen ons af of jullie daar bij kunnen helpen?
Groetjes,
Daan Eggenkamp