Optimale wielrenfiets
-
Komende tijd zijn wij, 3 leerlingen 6 VWO van het Vlier in Deventer, druk bezig met ons profielwerkstuk. Ons onderwerp heeft te maken met de ideale uitgangspositie voor een wielrenner, waarbij natuurlijk aerodynamica komt kijken. Wij zijn van plan om een nieuw soort wielrenfiets te gaan ontwerpen, die niet aan de huidige regels van de wielerbond hoeft te voldoen. Voor deze fiets zijn wij benieuwd wat welke vormen en welke houding het meest optimaal is. Tijdens ons literatuuronderzoek zijn we uitgekomen bij jullie, mede door de windtunnel die jullie bezitten. Wij vroegen ons af of jullie überhaupt open zouden staan voor een mogelijk (online) gesprek of wellicht een afspraak waarin we mee kunnen kijken.
Graag horen wij van u,Met vriendelijke groet,
Joost, Vigo en Julian -
Hoi @Joost-1,
Leuk onderwerp! Ik wil zeker een online gesprek houden. Wanneer zouden jullie kunnen? Als jullie een aantal data en tijdstippen voorstellen kan ik aangeven welke ik kan en zetten we hem vast.
De TU Delft beschikt over een (grote) windtunnel, maar die is helaas niet beschikbaar voor onderzoek buiten de TU. Wij hebben zelf een kleine windtunnel, daar kunnen jullie wel gebruik van maken als jullie een schaalmodel van de fiets maken.Ik zie de data voor het online gesprek tegemoet.
Groetjes, Cian
-
Hoi Cian Rippen,
Bedankt voor de reactie! Wij zijn op dit moment nog niet in staat om een schaalmodel van onze fiets te creëren, echter zouden wij een online gesprek heel erg op prijs stellen. Ons zou dinsdag 15 oktober het beste uitkomen, het tijdstip maakt hiervoor niet veel uit. Stel dat u liever een andere datum heeft, dan kunnen we dat vast regelen zodat het ons ook uitkomt. Is het wellicht wat handiger om vanaf nu het gesprek voort te zetten via de mail? Wij zijn te bereiken via:
Graag horen wij van u,
Met vriendelijke groet,
Joost, Vigo en Julian -
Hoi @Joost-1, precies die dinsdag ben ik helaas de hele dag niet beschikbaar... Net pech. Hebben jullie andere momenten waarop jullie kunnen? Het is het handigst als we het gesprek op het forum doorzetten, dan kunnen andere mensen ook zien waar we het over hebben en er eventueel van leren. Ik heb ook even jullie emailadres verwijderd uit jullie bericht, je loopt anders de kans om spammails te krijgen.
Groetjes, Cian
-
Hi Cian Rippen,
Helemaal goed.
Wij kunnen wel tijd vrijmaken voor een gesprek, dus komt u maar met een voorstel voor datum en tijd.Met vriendelijke groet,
Joost, Vigo en Julian -
Hoi @Joost-1,
Zouden jullie volgende week dinsdag of donderdag om 14:00 kunnen?
-
Hoi Cian Rippen,
Volgende week is net de week waarin wij herfstvakantie hebben... dan wordt het erg moeilijk om bij elkaar te komen. Wat denkt u van een afspraak in de week van 18 november? Dan hebben we ook weer voldoende tijd om hieraan te werken.
Met vriendelijke groet,
Joost, Vigo en Julian -
Is goed, dinsdag 19 november zou ik tussen 13:00 en 17:00 kunnen. Of woensdag 20 november tussen 10:00 en 12:00. Als dat allebei niet kan voor jullie, stel dan even een andere tijd voor die week.
Groetjes, Cian