Antibiotica
-
Beste student,
Wij willen ons profielwerkstuk over antibiotica en resistentie doen. Wij hebben interesse in de workshop over antibiotica en willen graag weten wanneer deze zal plaats vinden. Wordt dat snel bekend gemaakt?
Groetjes,
Mirthe en Astrid 6vwo -
Hoi Mirthe en Astrid,
Leuk dat jullie mee willen doen aan de workshop. Als het goed is kan ik jullie eind deze week laten weten wanneer deze weer plaats gaat vinden. Ik zie dat jullie ook het interesseformulier al ingevuld hebben, dus ik zal dan via de mail contact met jullie opnemen.
Groetjes,
Barbara Grinn
-
@barbaragrinn
Beste Barbara,We vroegen ons af wanneer de workshop zou plaatsvinden, aangezien u dit vorige week zou mailen. Ivm deadlines willen wij graag reactie.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Mirthe en Astrid -
Hoi Astrid,
Het spijt me voor de late reactie, ik moest op reactie van hogerop wachten voor een nieuwe datum. Op 14 november in de middag zal er weer een antibiotica workshop plaatsvinden. Morgen of overmorgen zal ik hem inboeken, als je al een interesseformulier hebt ingevuld, krijg je als het goed is een uitnodiging. Ik hoop dat dat nog op tijd is voor jullie.
Groetjes,
Barbara -
@barbaragrinn
Beste student,Krijgen wij nog een mail over hoelaat wij dinsdag aanwezig moeten zijn en welke benodigdheden we mee moeten nemen? Ik heb deze nog niet ontvangen, daarom deze vraag.
Met vriendelijke groet,
Astrid en Mirthe