Pws poollicht
-
Hey @Jaspervan,
Dinsdag 12 december kan voor mij ook, anders kunnen we beide experimenten proberen de 21e te doen. Als jullie echter maar tot 14u beschikbaar zijn dan gaat dat waarschijnlijk wel krap worden. Laat maar weten!
Groetjes,
Lennard -
Hey @Jaspervan,
Zou het voor jullie mogelijk zijn om donderdag 21 december om 11u in Delft te zijn, dan kan ik die datum vastzetten. Ik hoor het wel.
Groetjes,
Lennard -
Beste @lennardd,
De 12e komt goed uit voor ons, we zouden het liefst de proef in de ochtend doen maar we horen graag vanaf hoelaat het kan. De 21e komt ook goed uit, Lisanne kan eventueel de proef afmaken op als ik eerderweg moet maar hopelijk lukt alles binnen de tijd.
Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet,
Lisanne en Jasper
-
Hey @Jaspervan,
Dat is prima! Vroeg in de ochtend is mijn beschikbaarheid laag, zullen we beide data afspreken rond 11u? Laat maar weten of dit jullie schikt. In een privé bericht heb ik jullie wat meer informatie gestuurd over de locatie en mijn telefoonnummer hoe jullie mij kunnen bereiken.
Groetjes,
Lennard -
Hey @Jaspervan,
Als je een eigen laptop hebt dan zou het ook fijn zijn als je deze meeneemt om aan te sluiten op de spectrometer. Je hebt hiervoor de volgende software nodig: https://www.thorlabs.com/software_pages/ViewSoftwarePage.cfm?Code=CCS.
Groetjes,
Lennard