vaccinaties met virussen
-
Goedemiddag!
Wij hebben voor ons profielwerkstuk het onderwerp virussen en vaccinaties uitgekozen. Onze hoofdvraag is 'hoe kan het hpv virus als preventief medicijn gebruikt worden bij het hpv virus?' Onze vraag voor het praktisch onderzoek is 'kunnen wij van een virus een medicijn maken?', we weten niet waar we moeten beginnen voor ons praktische onderzoek. Zijn er proefjes beschikbaar waarbij wij van een virus een medicijn kunnen maken. En zo nee, zijn er andere soorten proefjes die hier misschien bij aansluiten?
Groetjes, Benthe en Lynn -
Hoi Benthe en Lynn,
Wat een tof onderwerp! Ook niet de makkelijkste moet ik eerlijk zeggen, maar wel heel interessant en actueel. Helaas hebben we geen experimenten hier die werken met virussen of bij jullie onderwerp aansluiten. Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo goed mogelijk is om een praktisch deel met virussen te doen, aangezien dat natuurlijk best gevaarlijk is. Wel zou ik een (video)afspraak met jullie in kunnen plannen om te kijken hoe jullie dit pws het beste aan kunnen pakken.
Ik hoor graag of jullie dit ook een goed idee lijkt !
Groetjes,
Barbara -
@barbaragrinn
Hi Barbara! Bedankt voor de reactie. Jammer dat we geen experimenten met virussen kunnen doen, maar we snappen dat dat gevaarlijk kan zijn. Natuurlijk staan we open voor een videogesprek om verder te bespreken wat eventuele opties zijn. Alvast bedankt!
Groetjes Benthe en Lynn -
Hoi @lynn-0 ,
Zouden jullie eventueel morgen of vrijdag om 9.30 's ochtends kunnen? Meestal duurt het ongeveer een half uurtje.
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Barbara