Meesterproef | Ontwerp valbeveiligingssysteem
-
Beste expert,
Het doel van onze meesterproef is een ontwerp maken voor een valbeveiligingssysteem voor in de werkplaats bij Kenbri FireFighting.
Onze hoofdvraag is: "Hoe werken werknemers van Kenbri Fire Fighting veilig op een brandweerwagen met een hoogte boven de 2,5 meter?"
Onze deelvragen zijn:
- Wat staat er in de Arbowet over werken op hoogte?
- Welke aanpassingen zijn mogelijk binnen de werkplaats van Kenbri?
- Welke vormen van valbeveiliging zijn er op het moment al op de markt?
- Welke mogelijke vormen van valbeveiliging kunnen bedacht worden voor hoogtes boven 2,5 meter?
- Welke bedachte ideeën voldoen aan de opgestelde eisen?
- Welke ideeën die voldoen aan de eisen zijn na overleg met de opdrachtgever het meest geschikt om verder uit te werken?
- Welk idee is na verdere uitwerking in overleg met de opdrachtgever het meest geschikt om als eindontwerp uit te werken?
Wij zoeken een expert in werktuigbouwkunde.
Thijs, Jasper, Daniel en Loek
-
Hoi @technasium, gaaf onderwerp! Ik ben Cian, en ik zal jullie expert zijn tijdens de meesterproef. Ik stel voor om snel een (online) kennismakingsgesprek te doen. Ik zou aankomende vrijdag na 14:00 kunnen. Anders volgende week woensdag tussen 9:00 en 11:00, of na 14:00. Laat me weten wanneer voor jullie uitkomt!
Groetjes, Cian
-
Hoi Cian Rippen,
Dankjewel voor de reactie. Sorry dat ik nu pas reageer, vlak na de toebedeling van jou als expert hadden wij een SE-week en hebben we enkele dagen niet aan O en O gewerkt. We gaan nu weer met de volle honderd procent verder en willen graag een kennismakingsafspraak doen. We hebben woensdag vanaf 14.30 tijd en vrijdag van 13.10 tijd. We werken op school met Microsoft Teams. Is dat voor jou ook goed?
Ik ben benieuwd naar je reactie.
Groet,
Thijs -
Hoi @thijs-1, vrijdag om 13:15 komt voor mij goed uit! Teams is prima voor mij. Ik heb als het goed is jullie een bericht gestuurd op Teams.
Tot vrijdag!Groetjes, Cian
-
Cian Rippen Ik heb helaas geen berichtje via Teams ontvangen, sorry. Ook kwam er gisteren inees iets tussen. Welke dagen heb je aankomde week tijd? en hoe zullen we contact leggen via teams? Ik kan ook een vergadering maken met je (school)mailadres.
Ik hoor het graag en nogmaals sorry voor de moeilijk start.Groet,
Thijs -
Hoi @thijs-1, ik kan aankomende vrijdag wel weer om 13:15. Ik zal je even mijn email sturen in een privébericht, dan kan jij de vergadering inplannen.
Groetjes, Cian
-
Hoi Cian,
Natuurlijk kan ik het op het forum laten weten.
We hebben het op het moment erg druk met ons PWS, Zaterdag komt dus niet echt lekker uit.
Heb je volgende week (kan ook s avonds) misschien tijd?Groet,
Thijs -
Hoi @thijs-1, excuus voor de late reactie. Ik stel volgende week dinsdag overdag voor. Ik kan dan tussen 9:00 en 17:00. Laat maar weten of dat ook voor jullie uitkomt!
Groetjes, Cian
-
Ik ga even kijken en overleggen, laat het je morgen weten.
-
@thijs-1 is goed!
-
Cian Rippen
Sorry voor de late reactie, maar vandaag kwam erg slecht uit. Ik heb andere zaken aan mn hoofd en het team kreeg het niet voor elkaar vandaag een vrije plek te zoeken. Nogmaals sorry voor de veels te late reactie. Heb je verder in de week toevallig ergens tijd? 'S avonds is ook oke als het niet anders kan.Groet,
Thijs -
Hoi @thijs-1, kunnen jullie op vrijdag rond 14:00?
-
Cian Rippen
Vrijdag 14.00 komt niet uit.
Maandag avond tijd?
We kunnen anders ook vragen doorsturen, maar zonder context is dat wellicht vaag/lastig.vervelend dat onze rooster zo langs elkaar heen lopen.
-
Hoi @thijs-1, ik was afgelopen week op vakantie. Ik heb inmiddels iets meer tijd. Komt woensdag 22 februari om 14:00 jullie uit? Anders dinsdag 21 feb tussen 11:00 en 13:30?
Groetjes, Cian
-
Ik hoop dat je vakantie lekker was.
De 22e om 14.15 is voor ons helemaal prima. Echter nadert onze deadline en hebben we nog wat meer vragen. Heb je deze week 's avonds nog ergens tijd? Het zou ons erg helpen.Groet,
Thijs -
Hoi @thijs-1, ik heb je berichtje helaas te laat gezien. Vandaag om 14:15 kan echter nog steeds.
-
Cian Rippen wij hebben nu nog wel een kwartiertje tijd. Jij ook? kan je zo ja een linkje sturen?
-
@thijs-1 kan wel, maar het kwartiertje is wel zo goed als voorbij...
-
-