PWS Supergeleiding
-
Beste studenten,
Mijn PWS gaat over het toekomstbeeld van supergeleiding. Daarbij heb ik wat vragen om mij opweg te helpen naar dit antwoord. Is het mogelijk om iemand met veel expertise van dit onderwerp wat vragen te kunnen stellen?
Alvast bedankt!
-
Hoi @nis,
Het is zeker mogelijk om hier een keer over te sparren! Onder de pagina "praktisch deel" kun je je inschrijven voor de workshop supergeleiding waarin we wat dieper ingaan op het verschijnsel supergeleiding en de theorie hierachter. Dit wordt geïllustreerd aan de hand van een aantal leuke demonstraties, waaronder een magneetzweeftrein. Bovendien is het mogelijk om zelf een experiment uit te voeren. Op deze middag is er ook de tijd om wat vragen te stellen die specifiek betrekking hebben op jouw PWS.
Als je echter wat minder geïnteresseerd bent in het praktische gedeelte, of hier binnen je PWS nog niet aan toe bent, is het ook mogelijk om een keer te sparren en wat vragen te stellen. Dit kan door langs te komen in Delft, of door via Zoom te bellen. Laat maar weten welke van deze opties je voorkeur heeft!
Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen, maar als je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Groetjes,
Lennard -
Hoi Lennard,
Is het mogelijk volgende week (of later) een keer langs te komen bij Delft om o.a. vragen te stellen over het toekomstbeeld van supergeleiding?
-
Hoi @nis,
Dat is zeker mogelijk!
Woensdag 14 december staat er een workshop supergeleiding gepland vanaf 15u. Je zou dan even langs kunnen komen, dan kan ik je vragen beantwoorden. Alternatief is dinsdag 13 december tussen 12.45 en 13.45, dan heb ik ook tijd om je verder te helpen. Als dat ook niet uitkomt kunnen we donderdag of vrijdag een keer videobellen.Laat maar weten wat voor jou uitkomt!
Groetjes,
Lennard -
@lennardd Deze week komt toch niet helemaal goed uit. Kunnen wij volgende week nog een keer videobellen? Het liefst donderdag. Die dag ben ik namelijk vrij. Dan heb ik ook nog genoeg tijd om het gesprek goed voor te bereiden: vragen bedenken die ik aan U kan stellen.
-
Hoi @nis,
Dat is prima!
Zullen we dan 's ochtends rond 10u bellen?
Graag zou ik van tevoren wel alvast de vragen ontvangen zodat ik me op wat specifieke vragen een beetje kan inlezen!Laat maar weten!
Groetjes,
Lennard -
@lennardd Top! Ik zal U nog een lijst met vragen toesturen. Wat is Uw e-mail?
-
Hoi @nis,
Goed om te horen!
Ik heb je in een privé bericht een Zoom link gestuurd. Je kunt de privé chat ook gebruiken voor het toesturen van je vragen, dat is misschien wat makkelijker dan via de mail.Tot donderdag!
Groetjes,
Lennard