Meesterproef | Klein duurzaam appartement
-
Beste,
Onze hoofdvraag is: “Ontwerp een klein duurzaam appartement voor twee personen, dat modulair toepasbaar is in verschillende gebouwen.”
Onze deelvragen zijn:- Onderzoek doen naar de volgende onderwerpen: verduurzamingsmaatregelen voor woningen, materialen voor meubels, bestaande ideeën voor meubelen die efficiënt gebruik maken van ruimte, referentie projecten en eisen aan woningen.
- Een visie voor de woning opstellen
- Innovatieve meubelen ontwerpen
- Een plan voor het duurzaam opstellen van een woning
- Een maquette/ 3D model van het uiteindelijke appartement maken.
- Uitwerken hoe de woning omgebouwd kan worden voor verschillende soorten huishoudens.
Vera, Coco, Nina en Rozemarijn
-
Beste Vera, Coco, Nina en Rozemarijn,
Interessant onderwerp voor jullie meesterproef, vooral het modulaire aspect!
Ik ben Stijn, masterstudent Civiele Techniek in de richting van de Waterbouwkunde aan de TU Delft en graag help ik jullie verder met jullie meesterproef.
Zelf heb ik mezelf steeds meer ingelezen in duurzame (tiny) gebouwen, in verband met de hoge vraag vanuit scholieren.
Graag maak ik met jullie een kennismakingsafspraak waarbij we samen jullie proces en deelvragen kunnen doorlopen. Hebben jullie maandag 31 oktober tijd om te videobellen?Groetjes,
Stijn -
Beste Stijn,
Ten eerste wil ik zeggen dat we uw hulp heel erg waarderen en het spijt ons dat dit bericht pas zo laat komt. We zouden graag alsnog gebruik willen maken van uw hulp en expertise, maar op welke manier dit zich voor geeft en op welk moment dit nodig is, weten we nog niet zo goed. We zullen dit zo snel mogelijk laten weten.
Groetjes,
Vera -
@veras
Dat is helemaal goed. Ik hoor van jullie!Groet,
Stijn