Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

PWS Forensisch onderzoek

Scheikunde & Biologie Proefjes
    2
    2
    393
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • S
      sairakersbergen
      voor het laatst aangepast door

Goedemiddag,

Wij doen ons PWS over forensisch onderzoek met als hoofdvraag: "Welke forensische technieken worden gebruikt bij het analyseren van sporen bij een plaats delict?" We hebben het over DNA onderzoek, vingerafdruk analyse, bloedspat analyse, stof identificatie, haar onderzoek, ballistiek, schoenafdruk analyse en chromatografie. Hierbij willen we een fictieve moordscène opstellen waarbij bij het sporenonderzoek zoveel mogelijk van deze analyse technieken aan bod komen.
      Dus onze vraag is of jullie inspiratie of ideeën hebben over deze fictieve moordscène, zodat we deze kunnen uitwerken voor ons PWS!
      Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
      Saira Kersbergen

CianC 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • CianC
        Cian PWS TU Delft Team @sairakersbergen
        voor het laatst aangepast door

Hoi @sairakersbergen, forensisch onderzoek is niet echt onze expertise, maar ik kan wel kijken of ik jullie een beetje kan helpen. Kunnen jullie iets specifieker zijn in jullie vraagstelling? Als jullie een keer willen videobellen om te sparren kan dat ook. Laat maar weten wat ik voor jullie kan betekenen!

Groetjes, Cian

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • First post
          Last post
        Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors