PWS Trilplaat
-
Goedendag,
Mijn naam is Joost Winkel. Ik zit in zes VWO en ben bezig met een profielwerkstuk in een groepje van drie jongens. In ons onderzoek gaan we vergelijken hoe de autoriteiten in Californië, Sumatra en Japan verschillend reageren op het risico van een aardbeving. We kijken dan vooral naar de manier waarop ze gebouwen bouwen en aanpassen zodat ze de kracht van de aardbeving zo goed mogelijk kunnen overleven. We gaan dit aanpakken door eerst een literatuuronderzoek te doen. Om het af te maken wilden we graag op een manier een experiment willen doen. Op internet kwamen we erachter dat jullie een aardbeving platform tot jullie beschikking hebben op de faculteit in Delft. Is er een mogelijkheid dat wij in de komende periode bij jullie langs kunnen komen om gebruik te maken van jullie aardbevings platform? Op deze manier kunnen we de manier van bouwen van de verschillende gebieden vergelijken. Het zou heel fijn zijn als we langs kunnen komen. Ik ontvang graag spoedig een reactie. Bij voorbaat dank!
Groetjes
Joost Winkel -
@joost2
Hoi Joost,Gaaf onderwerp voor je PWS
Ik kan jullie ten zeerste aanraden om je aan te melden voor de workshop Aardbevingsbestendig bouwen op dinsdag 9 november 13:30.
Hopelijk tot volgende week!Groetjes,
Stijn