Profielwerkstuk werktuigbouwkunde
-
Hallo. Ik heb een vraag. Kan iemand mij helpen met mijn deelvragen. Mijn hoofdvraag is. Wat heeft werktuigbouwkunde voor ons betekend en wat gaat het voor ons betekenen. En wat kunnen we doen om het te verbeteren. Ik heb 4 deelvragen. 2 daarvan zijn onderzoekend en 2 ontwerpend
-
Beste Mike,
Wat een leuk onderwerp! Je hoofdvraag is misschien nog wat breed. Is er een specifieker deel van de werktuigbouwkunde wat je wilt gaan onderzoeken? Om je deelvragen op te stellen heb je een hypothese nodig, dat is wat jij denkt dat het antwoord is op je hoofdvraag. Kijk ook vooral in ons stappenplan: https://pwstudelft.nl/stappenplan/#onderzoeken
Dat kan je een heel eind onderweg helpen. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag!Groetjes,
Cian
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Registreren Login