PWS aardbevingsbestendig bouwen
-
Hoii!
Tessa en ik (Rieve) doen ons profielwerkstuk over aardbevingsbestendig bouwen. Wij gaan hiervoor een maquette bouwen. Wij zagen op jullie site dat jullie veel hulp kunnen bieden met profielwerkstukken en zagen dat jullie een aardbevingssimulator hebben. Wij vroegen ons af of we een keertje langs kunnen komen met onze maquette en deze misschien kunnen testen in de simulator. Kan dit nog ivm corona en wanneer zou het evt dan kunnen?
-
@Rieve
Hoi Rieve en Tessa,Duidelijk plan hebben jullie zie ik!
Jullie kunnen nog steeds langskomen om te testen, zo lang het niet een dag van tevoren wordt geregeld, haha.
Helaas zit ik voor de tentamens al best vol. De website wordt momenteel geüpdate, is het een idee als jullie aansluiten op de workshop Aardbevingsbestendig bouwen op dinsdag 10 november? Of is jullie maquette al gebouwd?Groetjes Stijn
-
Hoii!
Bedankt voor de reactie! Tien november is voor ons iets te laat, dus we komen graag een keer langs om ons huisje te laten testen die we dan hopelijk hebben gebouwd. Vanaf wanneer zou dat kunnen? Wij zaten zelf te denken rond over twee weken.
Groetjes,
Rieve -
@Rieve
Vanwege mijn tentamens lukt het mij niet eerder dan vrijdag 6 november.
Moeten jullie dan al het verslag inleveren?Groetjes Stijn