PWS gehoorketenonderbreking
-
Beste student,
Voor ons PWS hebben wij de hoofdvraag opgesteld hoe we mensen met gehoorketenonderbreking kunnen helpen.
We zoeken nog naar antwoorden op de volgende vragen:-
Wat zijn oplossingen voor gehoorketenonderbreking? (En waarom is het zo lastig)
-
Wordt er momenteel onderzoek gedaan naar dit onderwerp op de universiteit? (Zouden wij daar dan contact mee kunnen krijgen?)
-
Wij dachten zelf aan een 3D-print, maar blijkbaar is dat helemaal niet zo makkelijk. Wat zijn daar de mogelijkheden? Hoe zit het dan met materiaalkeuze en met het bevestigen?
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Maurits Dubbink en Hanna Dubbink -
-
Hallo @hannadubbink ,
Ik ben geen medisch expert en weet dus niet veel over de gehoorketenonderbreking. Misschien kan een andere universiteit je daar mee helpen. Als jullie iets willen ontwerpen en 3D-printen zou ik beginnen met een programma van eisen op te stellen. Dan kun je zien waar je ontwerp aan moet voldoen. In julli geval kan ik me voorstellen dat het materiaal goed trillingen door moet kunnen geven. Zoek dan uit welke materialen dit goed kunnen en of die materialen te 3D-printen zijn. Als jullie meer hulp nodig hebben dan heb ik meer informatie nodig over jullie ontwerp. Ik weet namelijk niet wat er jullie willen "bevestigen".
Succes!