Modelleren Buitenspiegel
-
Re: Aerodynamica buitenspiegel auto
Hallo,
Wij zouden voor ons PWS een buitenspiegel gaan maken en deze vergelijken met een andere meer "standaard" buitenspiegel, de 3D versie van de "standaard" buitenspiegel hebben we al gevonden. Het enige wat we aan deze buitenspiegel moeten aanpassen is een groot gat erin zodat deze in de windtunnel kan worden geplaatst. Onze vraag is dus ook eigenlijk, zouden jullie ons op weg kunnen helpen met 3D modelleren en of we nadat we het model afhebben we deze ook beiden kunnen 3D printen?
mvg,
Niels en Casper -
Beste Niels en Casper, @NielsenCas
Jullie kunnen hier inderdaad 3D printen!Wat betreft het modelleren kunnen we wel vragen beantwoorden of naar een bestandje kijken als jullie er niet uitkomen, maar we kunnen helaas niet het hele proces van begin tot eind begeleiden.
Als het modelleren niet lukt zou je ook nog 2 keer de standaard versie kunnen printen en een daarvan bewerken met een vijl.
Succes!
Juul
-
Goedemiddag Juul, @Juul-Jongbloed
Bedankt voor uw reactie, wij zouden graag een afspraak maken om te kunnen 3D printen en wellicht om onze spiegels te testen in de windtunnel. Hoe kunnen we dit het beste doen? Onze voorkeur gaat uit naar week 50/51.
Groeten,
Niels en Casper
-
Beste Niels en Casper, @NielsenCas
Ik ga kijken wanneer er iemand aanwezig is die jullie hierbij zouden kunnen helpen.
Groetjes,
Juul
-
Ha jongens, @NielsenCas
Helaas waren de printers helemaal volgeboekt tot aan de vakantie. Ik raad aan om jullie model ergens anders te laten 3D printen. Als ik jullie ergens anders nog mee kan helpen hoor ik het graag!Groetjes,
Juul