Analysetechnieken Scheikunde
-
Geachte TU Delft,
Wij zijn Thomas en Neelam voor ons profielwerk stuk hebben wij het onderwerp dopinganalyse. Wij zouden graag zien hoe analyse van doping in zijn werk gaat, onze hoofdvraag is wat de eventuele innovaties zijn op het gebied van doping analyse. Aangezien de informatie op internet toch wat beperkter is zouden wij graag TU Delft willen bezoeken eventueel andere universiteiten contacten van een chemische analytische werkgroep.
Kortom onze vragen zijn, of wij mogen zien hoe de analysetechnieken te werk gaan, of wij nog meer informatie kunnen verschaffen over de analytische chemie en analysetechnieken op het gebied van dopingonderzoek.
Vooronderzoek hebben wij al gedaan dus we weten wat ons te wachten staat. Wij hopen dat u ons verder kunt helpen.Alvast bedankt,
Thomas Miog & Neelam Anandbahadoer
-
@NeelamThomas
Hoi Thomas en Neelam,Het onderwerp dopinganalyse is niet iets wat veel voorbij komt, maar toevallig weet ik van een project van de TU Delft dat zich hiermee bezig houd, namelijk Adope. Wellicht is dit wel iets waar jullie wat aan kunnen hebben.
Hebben jullie je al een beetje georiënteerd naar wat jullie willen doen/onderzoeken? Dan heb ik een beter beeld en kan ik beter helpen.
Groetjes,
Sanne