Voorvleugel formule 1 auto
-
L.S,
Samen met een vriend ben ik bezig aan ons profielwerkstuk waarbij we een zo goed mogelijke voorvleugel voor een formule 1 auto zouden willen ontwerpen. We hebben al een aantal modellen gemaakt die we graag zouden willen testen. Echter moeten we deze nog 3D printen. We vroegen ons af of het misschien mogelijk is om deze op korte termijn bij jullie te kunnen laten printen (de profielwerkstuk workshops komen voor ons al te laat helaas). De modellen hebben afmetingen van 120x40x20mm en we zouden graag 4 modellen printen (deze hebben we al gemaakt).
Verder vroegen we ons af of er misschien iemand is die ons nog wat verder op weg zou willen helpen met het profielwerkstuk.Alvast dank voor uw reactie
-
Beste, @JobR82
Hebben jullie al een ontwerp van deze modellen gemaakt in een software programma (bijvoorbeeld sketch-up) voor een 3D printer? Ik zal kijken of het mogelijk is om op de TU te 3D printen.
Hoe willen jullie precies verder op weg geholpen worden? Als jullie inhoudelijke vragen hebben kunnen jullie deze stellen via dit forum. Ook zijn jullie van harte welkom op een PWS middag wanneer ik aanwezig ben. Hiervoor kun je je aanmelden via deze website.
Groetjes,
Juul