Pws buckyballs

• Hoi ik ben in het beginstadium van mijn pws en het lijkt mij heel erg interessant om het over buckyballs te doen. Ik zou heel graag de toepassing in de geneeskunde willen onderzoeken. Mijn vraag is of dit een haalbaar experimenteel onderzoek heeft.

Vriendelijke groeten,
    Ruby

• PWS TU Delft admin

@ruby
    Hallo Ruby,

Buckyballs is een leuk onderwerp om je pws over te doen. Je zult er ook redelijk wat informatie over kunnen vinden. Zoals je zelf waarschijnlijk al zal hebben ontdekt is het redelijk lastig om hier een praktisch onderzoek bij te bedenken. Op het gebied van literatuur onderzoek zul je meer dan genoeg kunnen doen voor je pws. Soms is het gewoon moeilijk om bij sommige onderwerpen een praktisch onderzoek uit te voeren.
    Heb je al aan je begeleider gevraagd of het een optie is om geen praktisch deel te doen bij dit onderwerp? Het is een leuk onderwerp en het zou zonde zijn om het niet te doen, omdat je anders geen proef hebt.
    In het geval dat je begeleider zegt dat het echt niet zonder kan, dan kun je altijd nog een proef bedenken waar je het principe van een onderdeel laat zien. In dit geval zou je misschien een proef kunnen bedenken die naboots hoe een buckyball alleen onder de juiste omstandigheden "open gaat", zoals pH.

Vraag even na of een praktisch deel verplicht is en van toegevoegde waarde. Zoja kunnen we kijken of we samen wat goeds uitvoerbaar kunnen bedenken.

Groetjes,
    Sanne

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar Forum verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.