Proef voor PWS Schone Schepen
-
[0_1516470612447_deel 1 PWS Schone Schepen.docx](Uploaden van 100%)
[0_1516470624314_deel 2 PWS Schone Schepen.docx](Uploaden van 100%)Beste Sanne,
ik heb het PWS in twee delen verstuurd omdat het bestand te groot was. wilt u bevestigen dat u beide delen ontvangen heeft.
ik heb de volgende vragen
1.) heeft u commentaar op de inhoud en opbouw van ons PWS. wilt u het commentaar in het werkstuk opgeven (in een andere kleur of track and trace).
2.) Wij moeten een proef uitvoeren die betrekking heeft op de inhoud van ons PWS. We zaten te denken aan een proef met waterstof omdat dit onze voorkeur heeft als toekomstige brandstof (zie conclusie PWS).
wij weten niet precies welke waterstof proeven mogelijk en geschikt zijn voor ons PWS die betrekking hebben over onze inhoud in het verslag. (bijvoorbeeld een proef met een brandstof cel of een waterstof motor?).
kunt u ons vertellen welke proeven mogelijk zijn bij jullie op het TU Delft omdat het niet mogelijk is bij ons op school en een proef bij TU Delft heeft de voorkeur van onze pws begeleider.we willen echter deze proef op korte termijn uitvoeren bijvoorkeur niet later dan begin februari, aangezien we de PWS mid februari moeten inleveren en we op de zelfde datum een presentatie moeten presenteren. zonder proef hebben we een onvoldoende voor onze PWS.
een snelle reactie wordt op prijsgesteld.
Groetjes,
Wendy van Nes en Sander Koers -
@wendy_nes
Beste Wendy en Sander,Bij PWS TU Delft geven wij ondersteuning bij technische vragen, wij doen dat door jullie te helpen zelf de antwoorden te vinden op jullie vragen. Wij geven geen commentaar op de inhoud van jullie PWS. Wij kunnen dit wel doen als jullie over een specifieke alinea een vraag hebben, maar dan zouden jullie exact moeten aangeven welke alinea dit is.
Daarnaast zullen jullie voor commentaar op de opbouw van je PWS bij je PWS-begeleider moeten zijn.Voor een proef op de TU Delft met een brandstofcel verwijs ik jullie naar de workshoppagina. Hier vind je een overzicht van de mogelijke proeven hiermee.
Je kunt de brandstofcel proef uitvoeren op onze pws middag. De eerst volgende is op 17 februari. Tijdens die middag stellen wij onze brandstof cel beschikbaar en voeren jullie de proef of proeven geheel zelfstandig uit. Bereid je dus goed voor anders heb je niets aan je komst naar Delft.Groetjes,
Sanne -
Beste Sanne,
wij willen ons graag inschrijven voor de PWS middag op 17 februari voor deze twee onderwerpen De elektrolyse van water en De efficiëntie van een brandstofcel. kan ik ook een proef doen om de calorische waarde van waterstof te bepalen? Is het mogelijk om de proef op een eerdere datum te doen? (we krijgen namelijk een onvoldoende voor ons PWS als wij de proef niet op tijd in ons verslag zetten) wij moeten onze PWS namelijk 20 februari inleveren en dat is dus erg kort dag aangezien wij ook onze presentatie moet geven die datum.Groeten,
Wendy van Nes en Sander Koers -
@wendy_nes
Jullie kunnen je aanmelden voor de PWS middag van 17 februari via het aanmeldformulier op onze website. Na de aanmelding zal ik jullie de gegevens voor die middag sturen en de proefvoorschriften voor De elektrolyse van water en De efficiëntie van een brandstofcel sturen.
Het is niet mogelijk om op onze locatie de calorische waarde van waterstof te bepalen. Hiervoor is een labruimte nodig en die zal niet beschikbaar zijn.17 februari is de eerste datum dat de brandstofcel beschikbaar is dus jullie kunnen de proef niet eerder uitvoeren.
Groetjes,
Sanne