Waterzuivering derdewereldslanden life straw

• Beste meneer/ mevrouw

Afgelopen maand heb ik een start gemaakt met mijn profielwerkstuk. Ik zit nu in klas vijf van het stedelijk gymnasium Breda en het komende jaar zal ik me verdiepen in een zelfgekozen onderwerp voor mijn profielwerkstuk. Ik heb gekozen voor het onderwerp waterzuivering in derde wereldlanden. Na me in het onderwerp verdiept te hebben kwam ik uit bij de life straw. Een bestaand waterzuiveringsconcept dat ik voor mijn onderzoek verder wil uitdiepen. Na wat literatuuronderzoek las ik dat de TU Delft ook een rol heeft gespeeld bij de ontwikkeling van de life straw. Nu zou ik willen vragen of het wellicht mogelijk zou zijn om met iemand in contact te komen die destijds betrokken was bij het onderzoek of dat er stukken zijn die ik ter informatie zou kunnen inzien. Ik hoop spoedig van u te horen. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
    Anne Kluijtmans

• PWS TU Delft admin

@annekluijtmans
    Beste Anne,

Leuk onderwerp! De life straw heb ik vaker voorbij zien komen. Zou je misschien eerst iets meer over je PWS willen vertellen? Dan weet ik een beetje welke richting je op wil gaan en welke aspecten je wil belichten. Heb je al hoofd- en deelvragen?

Groetjes,
    Sanne

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar Forum verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.