energie verplaatsen
-
Hoi,
ik heb een idee voor mijn pws over energie te verplaatsen. ik heb een reclame gezien dat de met 3 % van de energie dat in Namibie wordt opgewekt heel europa verzorgt kan worden van energie. Hier bij wil ik onderzoeken waarom dat niet gebeurd en dan naar een oplossing kijken. bijvoorbeeld hoe de energie verplaatst kan worden. Maar mijn vraag is hoe kan ik beginnen en kan ik dat ook nog uitwerken/bouwen bij jullie?
alvast bedankt!vriendelijke groet,
Florence Gommers -
Beste @fpmgommers,
Ik snap je idee niet precies. Energie is namelijk een erg breed begrip en is het dus van belang dat je specificeert wat voor energie je wilt "verplaatsen". Wat betreft deze reclame, zou jij mij daar een linkje oid. van kunnen sturen?
Voordat we dit verder uitwerken/een opstelling bouwen, moeten we het onderzoek beter gaan formuleren en met een concreter plan komen. Hierbij wil ik je natuurlijk mee helpen.
We moeten bij de basis beginnen, zie hiervoor het stappenplan. Ik raad je aan deze eerst door te nemen.
Als je dit hebt gedaan krijg je waarschijnlijk een beter hoe je het onderzoek op kan zetten.
Mocht je er dan niet uitkomen hoor ik het graag!Groetjes,
Thom