PWS drones

• goededag,
    ik ben zit in 5 havo en ben van plan een drone te gaan bouwen. hiermee wil ik onderzoeken welke onderdelen nodig zijn en welke eventueel verbeterd zouden kunnen worden. alleen weet ik niet hoe ik goedkoop aan de onderdelen van een drone kan komen? zouden jullie daarover advies kunnen geven. als we de drone gebouwd hebben willen we het vergelijken met andere drones en kijken hoe drones kunnen verbeterd worden. kunnen jullie helpen bij het voorbereiden op een geslaagd werkstuk. uiteindelijk willen we een werkende drone hebben en de volgende vragen kunnen beantwoorden:
    hoofdvraag:
    hoe bouw je een representatieve drone?
    deelvragen:

1. Welke onderdelen/ materialen zijn nodig voor een drone?
    2. hoe zorg ik dat de drone zo goed mogelijk kan vliegen?
    3. Het ontwerp dat we gemaakt hebben hoe vliegt dit en zijn er dingen die we kunnen
      verbeteren?

René
    ISW Gasthuislaan 's-Gravenzande

• PWS TU Delft Team

Hoi René, @kuijvenhoven
    Gaaf idee! De laatste jaren krijgen we inderdaad steeds meer vragen naar het bouwen van drones. Bouwpakketten voor drones zijn compleet en daardoor relatief simpeler te bouwen, maar kosten inderdaad veel geld. Op de website "instructables" of op het modelbouwforum zou je kunnen kijken naar alternatieve manieren om een drone te bouwen. Als je weet welke onderdelen je wil gebruiken kun je via webshops deze vrij simpel bestellen.

Uiteraard kan ik jullie helpen bij al jullie vragen! Wat betreft de hoofd- en deelvragen is het goed om wat specefieker te zijn: Wat bedoel je precies met "representatief"?, Wat versta jij onder "zo goed mogelijk"?

Groetjes,

Juul

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar Forum verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.