Blauwe energie
-
Hallo,
Ik (Tom Slik) doe mijn profielwerkstuk over blauwe energie en wil zelf graag op school een proefopstelling maken om te kijken of dat mogelijk is. Ik zit alleen met het probleem dat ik na heel lang zoeken nogsteeds niet weet hoe ik aan CEM en AEM membranen moet komen. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik hieraan kan komen?
Alvast bedankt.Tom Slik
-
Ha Tom,
Inmiddels heb ik een reactie gehad. Beide professoren bevelen je deze Prof aan van de TU Twente. Zij is hoofd van een onderzoeksgroep die zich met membranen bezig houdt. De TUDelft focust zich meer op het reinigen van water, dan op energieopwekking met blauwe energie. Mogelijk is dit artikel nog interessant voor je onderzoek.
Bij meer vragen hoor ik dat graag.
Anders, succes!
Gr,
Noor -
Beste Tom,
Je hebt een leuke vraag te pakken die zeer interessant is voor de tijd waarin we leven. Omdat het echter zo specifiek is, heb ik niet direct een antwoord voor je. Daarom heb ik contact gezocht met enkele docenten van mijn faculteit, zij weten mogelijk meer.
Wanneer zij antwoord geven, zal ik het laten weten. Hoeveel haast zit erachter? Moet je het werkstuk binnenkort inleveren, of ben je net pas begonnen met hoofd- en deelvragen opstellen. Is dat overigens gelukt?
Je hoort van me.
Groet,
Noor -
Beste Noor,
Dankjewel voor je reactie. Ik moet mijn profielwerkstuk binnen een paar maanden af hebben. Ik heb ook al een tweede optie gevonden om een proefopstelling te maken, maar ik wil alsnog graag contact opnemen met de professor van Twente. Het artikel dat je erbij zette, ga ik zeker gebruiken. Erg handig.
Dankjewel.Groet,
Tom Slik