Elke donderdag PWS Middag op het Science Centre Delft!
-
Heb jij vragen over het profielwerkstuk en wil jij daarover graag sparren met een student? Of wil je een proefje komen doen in Delft? Meld je dan aan voor de PWS Middag van het ScholierenLAB!
Elke donderdagmiddag van 14:00 uur tot 18:00 uur zitten twee studenten van het ScholierenLAB in de werkplaats van het Science Centre Delft om jou te helpen met vragen. Ook is het mogelijk om op aanvraag één van onderstaande proefjes uit te voeren of om onder begeleiding gebruik te maken van de apparatuur in de werkplaats. Als je langs wilt komen, maak dan een afspraak via het onderstaande formulier.
In de agenda naast het formulier kun je zien welke student op welke dag beschikbaar is. Elke student doet een andere studie en dus is het afhankelijk van je onderwerp op welke donderdag je het beste kunt langskomen. Zodra je het formulier volledig hebt ingevuld, krijg je zo spoedig mogelijk bericht over wanneer je bent ingedeeld!
http://profielwerkstuk.tudelft.nl/praktisch-deel/pws-middag/
-
Hoi!
Wij zijn Sacha en Linde en wij doen ons profielwerkstuk over nucleaire geneeskunde. Nu leek het ons leuk om de workshop over nevelvaten te doen. Wij hadden al wel gehoord dat het op de middag van 18 november gaat plaatsvinden, maar omdat op de site nog niets staat over de workshop over een nevelvat maken, vroegen wij ons af of jullie al zeker weten of het op de middag van 18 november gaat plaatsvinden en wanneer wij ons hiervoor moeten aanmelden? We moeten namelijk echt zeker weten dat we bij jullie terecht kunnen en dat het op die dag gaat plaatsvinden ivm de tijd! Anders gaan wij namelijk op zoek naar een andere mogelijkheid.
We hopen spoedig van jullie te horen!Groetjes,
Sacha en Linde -
Hi Damian,
Zelf ben ik op dit moment bezig met het opzetten van de nevelvaatjes workshop, dus ik beantwoord jouw vraag even in plaats van Wouter. Ga ervan uit dat de workshop in november zal plaats vinden. Nadere informatie over de workshop zal z.s.m. op de site verschijnen. Maar bepaalde dingen hangen van meerdere instanties af, vandaar dat ik niet meteen meer duidelijkheid kan geven. Mochten er tegen die tijd (begin november) nog onduidelijkheden zijn, neem dan gerust weer even contact met ons op via het forum!
Hopelijk tot in november!
Caspar Boers
-
Beste wouter,
Ik heb natuurlijk interesse in deze pws middag, maar voordat ik me inschrijf had ik een vraagje,
Mijn pws gaat over anti-materie en het proefje met het nevelvat zou hier erg geschikt voor zijn.
Op het moment staat er nog (binnekort) bij dit proefje, zou jij misschien me kunnen inlichten over in welke periode het plaatsvindt? In verband met deadlines en afspraken natuurlijk.Alvast heel erg bedankt,
Damian
-
Hi Sacha en Linde,
Zie mijn reactie op jullie andere post: http://profielwerkstuk.tudelft.nl/forum/viewtopic.php?pid=6062#p6062
Groet,
Caspar Boers