PWS magneetzweeftreinen
-
Het aanmeldformulier maakt het ons maar niet mogelijk om aan te melden voor de PWS Middag. We kunnen hem niet inleveren. Is het aanmeldformulier noodzakelijk?
-
Beste @Stan-de-Graaf,
Bedankt voor je duidelijke bericht! Ik weet van jullie aanmelding nu! 13 maart sta ik alleen niet ingedeeld. Kunnen jullie wellicht 20 maart?
Groetjes,
Thom
-
Op het schema van de PWS middagen staat nog wel dat je op 13 maart aanwezig bent in de ochtend. Dat moet dan wellicht veranderd worden. 20 maart komt indien 13 maart niet mogelijk is voor ons ook uit.
-
@Stan-de-Graaf als je in het schema kijkt, staat op 13 maart alleen Storm aanwezig!
Dus dan wordt dat de 20e!Groetjes,
Thom
-
In het schema staat dat het op 13 maart in de ochtend wel kan. 20 maart komt voor ons eigenlijk niet goed uit.
-
Beste @Stan-de-Graaf,
Je hebt gelijk, ik heb helemaal verkeerd in het schema en mijn agenda gekeken.
Ik ga zo kijken of het materiaal voor de proeven aanwezig is. Afgelopen week was dit materieel uitgeleend namelijk.
Wat willen jullie precies doen deze ochtend? Willen jullie eerst brainstormen over het onderwerp of ook al echt een proef uitvoeren?
Ik hoor van jullie.Groetjes,
Thom
-
Beste @Stan-de-Graaf,
Ik heb nog geen antwoord gehad of het materiaal er is. Kan jij via de chat je telefoon nummer sturen? Dan kan ik je goed op de hoogte houden of morgen door kan gaan!
Groetjes,
Thom
-
Beste @Stan-de-Graaf,
Hoe is jullie toetsweek gegaan? Zullen we binnenkort een afspraak maken?
Groetjes,
Thom
-
Beste Thom,
Wij zouden graag even videobellen via Whatsapp. Wanneer komt het voor jou uit?
Groetjes,
Lucas Schram en Stan de Graaf -
@Stan-de-Graaf
Ha jongens,Deze week wordt lastig, eind volgende week? Of de maandag daarop?
Groetjes,
Thom
-
Volgende week komt voor ons wel goed uit. Geef maar door welke dag het beste uitkomt.
Groeten,
Stan de Graaf en Lucas Schram -
Hi @Stan-de-Graaf,
Sorry ik was afgelopen week nog druk bezig met de tentamens. Daardoor had ik dus geen tijd om met jullie te bellen. Ik kan vanaf vandaag elke dag (in de middag) wel bellen!
Laat mij snel weten wanneer het het best uitkomt.Groetjes,
Thom
-
-
Beste Thom,
Sorry voor het laat lezen van het bericht. Ik ben net terug van vakantie. Wij zouden morgenmiddag wel kunnen bellen. Komt dat goed uit?
Mvg,
Stan de Graaf en Lucas Schram -
-
Hoelaat kunnen we bellen?
Groeten,
Stan -
Wij moeten namelijk van 6 tot 10 werken.
Groeten,
Stan de Graaf -
@Stan-de-Graaf Ik kan wel na 10en bellen!
-
Dan bellen we na 10 uur.
-
@Stan-de-Graaf ik sta klaar!