Cian Rippen donderdag 19 september komt goed uit!
eliserijerse
@eliserijerse
Hallo, ik ben een 6ver op het Wolfert Dalton. Ik doe mijn profielwerkstuk over het designen van een heel snelle zeilboot.
Meest recente berichten door eliserijerse
-
RE: Profielwerkstuk Zeilboot ontwerpen
-
Inschrijven 3d modeleren werkt niet
Waneer ik me inschrijf voor de workshop 3D modeleren krijg ik een mail dat ik me heb ingescreven voor robotica. Weet iemand waardoor dit komt?
-
RE: Profielwerkstuk Zeilboot ontwerpen
Hallo Cian,
Bedankt voor de reactie!
We zouden graag een online meeting willen inplannen. Ik begrijp dat 3d modeleren lastig is, maar dat is een van de redenen dat we dat graag willen doen. Het voegt uitdaging toe en is daarnaast een handige vaardigheid. Qua data voor een online meeting moeten we even kijken, maar waarschijnlijk lukt dat tijdens onze daltonuren (die zijn dinsdag- donderdag van 11:00 - 12:30) . Als dat onhandig uitkomt hebben we buiten schoolteiden ook tijd. We zullen ons ook inschrijven voor de 3D modeleren workshop!
Groetjes, Elise
-
Profielwerkstuk Zeilboot ontwerpen
Hallo, ons profielwerkstuk gaat over het ontwerpen van een Zeilboot. Wij willen deze online modeleren om in een programa testen uit te voeren met aerodynamica en weerstand van water. Indien mogelijk willen wij ook graag een prototype uitprinten via een 3d printer indien mogelijk. Wij hebben als pws docent ook een engels docent die niet heel veel afweet van aerodynamica. Is er mischien een enthousiate leerling die ons wilt helpen met ons proces, of in elk geval programa's/ bronnen kan aanraden die wij kunnen gebruiken voor ons project? Het project is trouwens in het engels. Ik dacht ook dat TU delft een team had dat bezig was met een (zeil)boot ontwerpen/ een zeilvereniging is. Hoe kunnen wij met hun contact opnemen?