Hoi @jula
Heb je misschien al een lijstje met de vragen voor mij? Dan kunnen we eventueel een interview plannen.
Groetjes,
Yared Pijman
Hoi @jula
Heb je misschien al een lijstje met de vragen voor mij? Dan kunnen we eventueel een interview plannen.
Groetjes,
Yared Pijman
Hoi Jessy,
Natuurlijk kan dat! We zouden een dezer dagen wel een interview af kunnen nemen. Lijkt dat je misschien een goed idee? En heb je misschien al een lijstje met vragen voor ons? Dan kunnen we ons optimaal voorbereiden.
Tevens hebben we hier in Delft een workshop over zonnebrand, die binnenkort weer plaats zal vinden. Als je dat een interessante optie vindt, kun je je interesse kenbaar maken via de site of via dit forum.
Groetjes,
Yared Pijman
Hoi Sarah en Viktor,
Allereerst excuses voor de late reactie. Wat een ontzettend leuk onderwerp om jullie PWS over te doen. Een experiment om dit daadwerkelijk aan te tonen is niet eenvoudig. Hier in het lab hebben wij echter wel een Spectro(foto)meter die hiervoor gebruikt kunnen worden. Deze is besteld, en hebben wij elk moment binnen.
Hebben jullie al enig idee hoe jullie deze proef eruit willen laten zien, en welke stoffen jullie bijvoorbeeld willen meten met de afbraak door deze schimmels? Dit is uit veiligheid vooraf nodig.
Met vriendelijke groet,
Yared Pijman
Student Life Science & Technology en PWS begeleider TU Delft
Hoi Ann,
Dat is zeker mogelijk! Heb je misschien al een lijst met vragen met mij? Als student in het veld van microorganismen en bacteriofagen zou je een interview af kunnen nemen met mij of een collega, laten we dat plannen! Een lijst met vragen vooraf helpt daarbij, dan kan ik alvast extra voorbereiden.
Ook hebben we een workshop waarin ingegaan wordt op het onderwerp van antibioticaresistentie, deze zal over ongeveer twee weken gepland worden. Deze workshop zal zeker interessant zijn voor jullie onderzoek, en we bekijken onder andere E. coli en antibioticaresistentie.
Groetjes,
Yared Pijman, PWS-Begeleider TU Delft
Hoi Jula,
Wat een leuk onderwerp om je PWS over te doen! Het is zeker mogelijk om in Delft een experiment uit te voeren of iemand te interviewen!
Heb je misschien al een lijstje met de vragen voor mij? Dan kan ik je vraag doorzetten naar iemand die je ermee zou kunnen helpen. Als LST-student zal ik je wellicht zelf ook met veel vragen kunnen helpen, mocht dat zo zijn kunnen we een interview inplannen!
Bij het PWS-team geven we ook verschillende workshops in het lab, waaronder eentje over microorganismen en antibiotica. Hier zal niet per se ingegaan worden op bacteriofagen, maar leer je wel veel over verschillende soorten antibiotica en hun effect in het lab. Mocht je hier interesse in hebben, over 2 weken wordt een nieuwe workshop gepland. Zodra deze gepland is zal ik je de datum laten weten!
Als je verder nog vragen hebt, laat het maar weten!
Groetjes,
Hoi Luuk en Darren,
Wat een leuk onderwerp om jullie PWS over te doen! Ik zal jullie vraag doorzetten naar iemand die jullie hiermee zou kunnen helpen. Hebben jullie misschien een lijst met de vragen voor mij? Dan kan ik een geschikt persoon vinden. Als LST-student zal ik jullie wellicht zelf ook met veel vragen kunnen helpen, mocht dat zo zijn kunnen we een interview inplannen!
Als jullie verder nog vragen hebben, laat het maar weten!
Groetjes,