Cian Rippen ik heb de informatie gestuurd
Meest recente berichten door Zoë
-
RE: meesterproef energiebesparing voor een sportschool
-
hoi Cian Rippen, het liefst teams, maar welke informatie heb je nodig zodat we elkaar kunnen bereiken via teams?
-
Cian Rippen hoi hoi, helaas zie ik deze ook net te laat zou volgende week dinsdag of woensdag uitkomen tussen 8:15 en kwart voor 9:45.
anders kan de week daarna ook wel
MVG,
Zoë Muizer -
Cian Rippen hey hoi beste cian, mijn oprechte excuses voor mijn late reactie (ik dacht dat de reactie terug verstuurd was maar blijkbaar niet) als je nog zou willen, zou 1 november om 9 uur uitkomen? dan is mijn groep er ook bij en dat zouden ze enorm prettig vinden
-
meesterproef energiebesparing voor een sportschool
Wij doen een project voor SportPoint, een sportschool, zij hebben ons gevraagd om 1 of meerdere manieren om energie te besparen. Hieronder valt dus elektriciteit, gas en water.
wij hebben nu de hoofdvraag:
Hoe kan SportPoint op lange termijn de kosten voor energie, gas en water het meeste verminderen?Sinds dat we een meesterproef doen hebben wij een expert nodig. hopelijk willen jullie ons helpen. Wij zijn vijfdejaars havo leerlingen op S.G. het Helinium.
Er moet nog een datum voor de presentatie komen, maar deze kan fysiek als digitaal gevolgd worden.
hopelijk horen we spoedig terug van jullie, mocht er iets niet duidelijk zijn, laat het ons weten.
Met Vriendelijk groet,
Zoë, Jonathan, Siebe en Andreas
Vijfdejaars O&O klas, het helinium.