Tadjiro Velzel kan jij donderdag 26 januari rond 14 uur kunnen? als je niet kan kan je dan een andere datum of een andere tijd.
Meest recente berichten door Lex van Gastel
-
RE: Robot in het ziekenhuis
-
Tadjiro Velzel Sorry ik had geen melding gekregen. Het spijt ons heel erg. Zou jij op hetzelfde tijdstip op maandag 20 januari kunnen. Sorry voor het ongemak. Is het misschien mogelijk om via mail of WhatsApp te praten. Mijn telefoon nummer is 06 19272570.
-
Tadjiro Velzel yes wij kunnen dan. Hoe laat en waar wil jij afspreken?
-
RE: Expert voor robot in het ziekenhuis
Tadjiro Velzel
Bedank voor het reageren ik heb het formuleer ingevuld! We kijker er naar uit om met je samen te werken! -
Expert voor robot in het ziekenhuis
Wij hebben als opdracht gekregen hoe automatiseer je het proces om steriel operatie instrumenten uit de netten te halen en op volgorde te leggen voor een operatie?
Het oude probleem is dat dit allemaal handmatig wordt gedaan. Dit kost ongeveer een uur de tijd en het neemt personeel in beslag, dit is zonden en zeker nu in deze tijd als er al een tekort aan personeel is.
Wij zoeken daarom iemand die expertise heeft op dit gebied, bijvoorbeeld een werktuigbouwkundige of iemand die klinische technologie heeft gestudeerd.
-
Wij zoeken een expert voor het ontwerpen van een robot in het ziekenhuis.
Wij hebben als opdracht gekregen hoe automatiseer je het proces om steriel operatie instrumenten uit de netten te halen en op volgorde te leggen voor een operatie?
Het oude probleem is dat dit allemaal handmatig wordt gedaan. Dit kost ongeveer een uur de tijd en het neemt personeel in beslag, dit is zonden en zeker nu in deze tijd als er al een tekort aan personeel is.
Wij zoeken daarom iemand die expertise heeft op dit gebied, bijvoorbeeld een werktuigbouwkundige of iemand die klinische technologie heeft gestudeerd.