Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login
    1. Home
    2. Thijmen 0
    T
    • Profiel
    • Volgend 0
    • Volgers 0
    • Onderwerpen 1
    • Berichten 4
    • Beste 0
    • Controversial 0
    • Groepen 0

Thijmen 0

@Thijmen 0

0
    Reputatie
    1
    Bekeken
    4
    Volgers
    0
    Volgend
    Geregistreerd Laatste keer online gezien

Thijmen 0 Ontvolgen Volgen

Meest recente berichten door Thijmen 0

• RE: Profielwerkstuk transport

Beste meneer Smits,

Hartelijk dank voor uw antwoord. Wij vroegen ons af of het toch mogelijk zou zijn om op 13 oktober de workshop bij te wonen, aangezien het tijdspad waarin wij ons profielwerkstuk moeten maken niet heel breed is en het dus voor ons zeer fijn en belangrijk zou zijn als we de workshop zouden kunnen bijwonen. Wij zijn (maar) met z'n tweeën. We zouden het zeer waarderen als het mag en er met veel interesse naar uitkijken!

Met vriendelijke groet,
      Thijmen

geplaatst in Natuurkunde
      T
      Thijmen 0

Beste student,

Het zou ons ook leuk lijken om te komen naar de workshop over aardbevingen op 13 oktober. Is dat nog mogelijk?

Met vriendelijke groet,
      Thijmen

geplaatst in Natuurkunde
      T
      Thijmen 0

Beste Cian,

Hartelijk dank voor de reactie.
      Mijn vriend en ik gooien het over een iets andere boeg: we willen graag kijken en onderzoeken welke manieren van aardbevingsbestendig bouwen er zijn en welke het beste werken. Zouden we daarvoor ons praktisch deel bij de TUDelft kunnen uitvoeren (het heeft geen zeer grote haast), hoe moeten wij dan te werk gaan omtrent het maken van schaalmodellen voor ons praktisch deel en zijn er bepaalde informatiebronnen die jullie aanraden te gebruiken?
      Alvast hartelijk dank voor uw antwoord,

Met vriendelijke groet,
      Thijmen

geplaatst in Natuurkunde
      T
      Thijmen 0
    • Profielwerkstuk transport

Beste student,

Ik zit in 5VWO en moet voor mijn profielwerkstuk een onderwerp kiezen. Mij lijkt het leuk om iets met transport/voertuigen te doen en daarbij een praktisch deel te doen. Ik weet dat dit nog heel breed is, maar zijn er onderwerpen/richtingen waarbij het mogelijk is een praktisch deel uit te voeren aan de TU, waarbij het over voertuigen en transport gaat?
      Alvast bedankt voor uw antwoord,

Met vriendelijke groet,
      Thijmen

geplaatst in Natuurkunde
      T
      Thijmen 0