@lennardd hoi Lennard, wij snappen de patent met de hefbomen niet zo goed. Wij krijgen nu ook namelijk geen hefbomen meer bij natuurkunde. Ik snap niet wat ik uit dat bestand kan halen qua hefbomen en hoe ik dat kan gebruiken. Ik hoop dus je ons hier mee kunt helpen!
groetjes Lieve en Mees
Meest recente berichten door lievetimmermans
-
RE: pws prothese natuurkunde
-
@lennardd hoi Lennard, bedankt voor je antwoord ik denk dat ik hier wel iets mee kan! Als we nog vragen hebben hoor je nog van ons!
-
Coco Polderman hallo, sorry voor de late reactie we zaten beide in de SE week. we hebben nog geen contact met een arts opgenomen maar daar kunnen we wel naar gaan kijken!
Ik had zelf meer een vraag over welke krachten op een prothese werken, ik kan zelf niks vinden op het internet als ik dat opzoek. In stilstand werkt er alleen de zwaartekracht en dan ook de normaal kracht op.
In protheses zitten ook hefbomen maar welke dan precies want hier kan ik ook niet veel op vinden op het internet. Zou je ons hier misschien mee kunnen helpen? -
Coco Polderman zouden graag een keertje willen videobellen, maar we zouden ook graag protheses willen zien. Hebben jullie misschien protheses op deW campus waar we naar zouden kunnen kijken op de pws middag, want dan zouden we ons daar graag voor in willen schrijven!
We zouden graag willen ingaan op materiaalkeuze, kracht op een prothese en hefbomen in een prothese. -
Coco Polderman Hallo Coco, we hebben een andere hoofdvraag bedacht:
Hoofdvraag: Zouden er protheses ge-3d-print kunnen worden voor in 3de wereld landen?en we hebben ook al een beetje over de deelvragen zitten brainstromen:
-Welke krachten spelen er op prothesen en hoe sterk zijn deze krachten?
-Wat zijn (goedkope) materialen die gebruikt kunnen worden?
-Kunnen we metamateriaal verwerken in ge-3d-printe protheses verwerken?We zouden graag langs willen komen om over onze PWS te praten. Wanneer zou dat uitkomen voor jou?
-
Coco Polderman Hallo Coco, we hebben nu een hoofdvraag bedacht: Zou er een prothese ontwikkeld kunnen worden die een normale prothese en een sportprothese ineen is?
we willen dan naar de krachten kijken die op de protheses staan van ieder apart zodat we kunnen of het mogelijk is. We willen dan dat je het kan veranderen zodat je geen twee protheses hoeft te kopen.
groetjes,
Mees en Lieve -
pws prothese natuurkunde
hallo, wij zijn Lieve en Mees en willen ons pws gaan doen over protheses en we hebben het vak natuurkunde gekregen. We hebben al een paar ideeën, maar we zijn er nog niet helemaal uit. We willen de richting op met dingen verbeteren aan een prothese op natuurkundig vlak.
We hebben ook gekeken naar metamateriaal in een prothese of we dit op verschillende manieren kunnen gebruiken.groetjes
Mees en Lieve