Hoi Stijn,
Nee, ik had daar geen vragen over. Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Sarah
Hoi Stijn,
Nee, ik had daar geen vragen over. Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Sarah
Beste Stijn,
Bedankt! Dit zal mij gaan helpen met het verbeteren van de 1de versie. Ik had het in ieder geval over druk- en trekkrachten (mechanische krachten/spanning), resonantie, elasticiteitsmodulus, rek, zwaarte kracht & inderdaad ook nog over statica en andere grootheden. De info over de 1e wet van Newton, integraal- en kansrekening zal wel een mooie aanvulling zijn! Erg bedankt voor je tijd en moeite!
Met vriendelijke groet,
Sarah
Hoi Stijn,
Ik hoop dat het goed ging met je tentamens doen en ik heb eigenlijk maar één vraag die ik zou willen stellen. Dat is namelijk: welke wiskundige & natuurkundige principes hebben de ontwikkeling van de bruggenbouw mogelijk gemaakt? Dus welke natuurkundige & wiskunidge wetten zijn toepasbaar bij bruggenbouw (zegmaar)?
Groetjes,
Sarah
Beste student,
Ik ben een 5V leerling en doe mijn PWS over de technische ontwikkeling van de bruggenbouw. Hierbij staan de Natuurkundige en Wiskundige principes centraal. Ik wil graag wat hulp van u, omdat ik weinig info kan vinden op internet dat hiermee (met wiskunde en natuurkunde) te maken heeft. Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Sarah