Dag Jip,
Ik heb een mail verstuurd naar het email adres dat je had gestuurd. Daarin staat mijn telefoonnummer en de mogelijkheden voor de afspraak.
Met vriendelijke groet,
Bart, David, Jeroen, Nino en Leon
Dag Jip,
Ik heb een mail verstuurd naar het email adres dat je had gestuurd. Daarin staat mijn telefoonnummer en de mogelijkheden voor de afspraak.
Met vriendelijke groet,
Beste Jip,
Excuses voor de late reactie. Wij hebben zelf nog geen ervaring met GitHub. Enkele van ons hebben ervaring met de programmeertalen: Python, HTML, C++, JavaScript en PHP. Zelf hebben we al wat geprogrammeerd met de FTC block-omgeving.
Is het mogelijk om volgende week een afspraak te maken? Voor ons zou deze of volgende week vrijdag rond 10:30 en volgende week woensdag na 14:30 goed uitkomen. Natuurlijk zijn andere momenten in de week eventueel ook mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Hey Jip,
Leuk om te horen dat je ons wil helpen met ons project voor de First Tech Challenge. Wij hebben allemaal wel enige ervaring met programmeren alleen niet in Java. Dat is dus nog nieuw voor ons. Wij zullen gedurende het project ook wel met vragen komen over het mechanische deel. Fijn dat dan @Midas-Becker ons eventueel kan helpen.
We hebben ook een gezamenlijk github account waar we onze programma's uploaden. Heeft u ook een github account? Dan kunnen we u namelijk toevoegen.
Is het mogelijk om een keer af te spreken zodat we eventuele problemen van de robot kunnen bekijken, en we ons goed kunnen voorbereiden op de eerste wedstrijd op 1 dec? We horen het graag.
Groetjes,