Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login
    1. Home
    2. Onno
    O
    • Profiel
    • Volgend 0
    • Volgers 0
    • Onderwerpen 1
    • Berichten 2
    • Beste 0
    • Controversial 0
    • Groepen 0

Onno

@Onno

0
    Reputatie
    386
    Bekeken
    2
    Volgers
    0
    Volgend
    Geregistreerd Laatste keer online gezien

Onno Ontvolgen Volgen

Meest recente berichten door Onno

• RE: PWS Waterwoningen

Hallo Stijn,
      Bedankt voor je reactie, nou ik was van plan om vooral een werkend schaalmodel te maken, dit houdt in dat het schaalmodel in een soort van bak komt waar ook die polder zichtbaar in is en als die dan onder water komt te staan of als er juist weer water weggaat de waterwoning mee beweegt met de hoogte van het water. Dus dan lijkt het me het beste om via het ontwerp stappenplan dat op deze site staat beschreven te werk te gaan. Nogmaals bedankt.

Mvg,
      Onno

geplaatst in Water & boten
      O
      Onno
    • PWS Waterwoningen

Hallo,

Ik wil mij pws schrijven over waterwoningen, dit omdat in de toekomst de waterpeil zal gaan toenemen en dit voor veel problemen gaat zorgen. Het idee was om polders weer terug te geven aan het water, hierdoor gaat er wel kostbare Bouwgrond verloren en aangezien onze bevolking ook maar blijft groeien hebben we dat ook nodig. Dus waterwoningen op ondergelopen polders. Ik ben van plan om een schaalmodel te gaan maken van een "ideale" gezins waterwoning. Als het goed is zou ik dan via het ontwerp stappenplan moeten werken, hoe werkt dit? Zou mij hierbij kunnen helpen? Daarbij lijkt mij een landelijke drijf woning het beste om als basis mee te beginnen.

Groetjes,
      Onno

geplaatst in Water & boten
      O
      Onno