Beste Juul, @Juul-Jongbloed
Is het misschien al gelukt om contact op te nemen met de verantwoordelijke?
Ik hoor graag van je.
Groetjes,
Roehina
Is het misschien al gelukt om contact op te nemen met de verantwoordelijke?
Ik hoor graag van je.
Groetjes,
Roehina
Beste Juul, @Juul-Jongbloed,
Fijn om te horen dat ik gebruik kan maken van de lasersnijder op de TU. Ik heb multiplex platen met een dikte van 5-6 mm nodig voor het ontwerp.
Groetjes,
Roehina.
Beste Juul,
Bedankt voor je bericht. Ik heb inmiddels sensoren en een gps gevonden dat binnen mijn schoolbudget past. Deze worden waarschijnlijk deze week besteld. Daarnaast heb ik mijn idee over de manier van het opnemen van de meetgegevens veranderd. In plaats van een smartphone App wil ik een arduino gebruiken om de meetgegevens af te lezen.
Verder heb ik mij aangemeld voor de PWS-middag en hoop ik je daar meer vragen te stellen.
Met vriendelijke groet,
Roehina.
Allereerst bedankt voor je bericht. Mijn idee was om de lucht op fijnstof (Pm2,5 & Pm10), zwaveldioxide en stikstofdioxide te testen. Daarnaast zou ik een draadloos sensorsysteem met data loggins willen installeren en de meetgegevens willen opnemen in een luchtkwaliteits- app voor smartphones. Ik vind het lastig om een plan van eisen op te stellen voor het ontwerp van mijn drone en ik zou graag je hulp daarbij willen gebruiken. Is het misschien mogelijk om een keer af te spreken in de TU om een aantal belangrijke punten door te nemen?
Ik hoor graag van je!
Met vriendelijke groet,
Roehina
Beste Student,
Mijn naam is Roehina en momenteel ben ik bezig met mijn profielwerkstuk over het meten van de luchtkwaliteit met behulp van een drone.
In mijn profielwerkstuk beschrijf ik het construeren van een quadcopter en het is daarbij belangrijk om te weten hoe ik luchtkwaliteit kan combineren met het ontwerpen van een drone. Ik vraag mij af of je mij misschien ideeën of informatie kan geven over de mogelijkheid om een drone te ontwerpen waarbij men de luchtkwaliteit kan meten.
Ik zie graag je reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Roehina