Hoi Thom,
Ik heb zojuist je mail gevonden bij de 'ongewenste mail'. Wat stom!
Aangezien ik de bevestigingsmail voor de aanmelding voor de PWS-middag wel bij de rest had ontvangen, had ik er niet aan gedacht.
Ik ben afgelopen donderdag toch naar TU Delft gekomen.
Er zouden voor de zomervakantie namelijk geen PWS-middagen meer zijn (over natuurkunde) en om alles binnen de tijd te kunnen halen, willen we het experiment over twee weken opstarten.
Dit zou dus eigenlijk 'de enige kans' zijn geweest om onze vragen te kunnen stellen. Ik was er hierbij vanuit gegaan dat mensen van de universiteit er wel meer vanaf zouden weten. Op de site staat verder namelijk niet aangegeven waar de middag precies zou plaatsvinden.
Bij de TU wist niemand jammer genoeg van de middag af. (iemand had me wel naar het ScholierenLab gewezen, maar ook daar was niet veel teken van leven)
Het was niet zo'n succes.
Misschien heb ik een verkeerd beeld van de PWS-middag en is het de bedoeling dat je specifiek een afspraak maakt voor een bepaalde plek en tijd met de student die je helpt?
In ieder geval, we willen / wilden eigen twee dingen bereiken met de PWS-middag.
Het leek ons ten eerste leuk om met iemand te spreken die het één en ander van supergeleiding afweet en om eventueel informatie op te doen van zijn / haar ervaringen op het gebied. Bijvoorbeeld over kennis van de werking, de actuele ontwikkelingen en misschien van een eigen onderzoek. En als dat laatste het geval was, hoe je dan precies te werk bent gegaan.
Verder wilden we de vragen stellen die ik al eerder op het forum geplaatst heb, omdat die eigenlijk cruciaal zijn om een volgende stap te kunnen maken met ons onderzoek.
Ik vind het heel fijn om te horen dat we ook buiten de PWS-middag kunnen langskomen.
We weten alleen niet zeker of het mogelijk is. Het is voor ons namelijk een lange reis naar TU Delft, voor de tweede keer een volledige schooldag vrij vragen gaat niet heel makkelijk (+ je mist lessen) en we hebben ook nog tijd nodig om ons te kunnen voorbereiden op de PTA week. (volgende week)
We zouden wel graag willen langskomen, maar op dit moment gaat de voorkeur naar het digitale contact op dit forum.
Het zou ons dus heel veel helpen als je hier de vragen zou kunnen beantwoorden. (met alle beetjes informatie kunnen we wat!)
We staan namelijk te springen om te beginnen ;P
Groetjes,
Vere