Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login
    1. Home
    2. lliissaa_b
    L
    • Profiel
    • Volgend 0
    • Volgers 0
    • Onderwerpen 3
    • Berichten 5
    • Beste 0
    • Controversial 0
    • Groepen 0

lliissaa_b

@lliissaa_b

0
    Reputatie
    680
    Bekeken
    5
    Volgers
    0
    Volgend
    Geregistreerd Laatste keer online gezien

lliissaa_b Ontvolgen Volgen

Meest recente berichten door lliissaa_b

• RE: Lift coëfficiënt

Hoi Juul,

De CL waarden verschillen nauwkeurig, dus ik heb nu in een grafiek voor alle gemeten hoeken de dynamische druk uitgezet tegen de liftkracht en uit de steilheid van de lineaire lijn de CL gehaald die dus het best overeenkomt met alle gemeten CL waarden.

Groetjes, Lisa

geplaatst in Raketten
      L
      lliissaa_b
    • Lift coëfficiënt

Hoi Juul,

Ik ben afgelopen donderdag bij je geweest om mijn vleugelprofielen te testen in de windtunnel. Ik heb mijn metingen verwerkt in tabellen en grafieken, en dit roept vragen bij mij op. Uit de metingen komt namelijk dat voor hetzelfde vleugelprofiel bij dezelfde hoek een andere CL geldt als de snelheid anders is. Maar volgens mij verandert CL alleen als de hoek verandert en zou hij constant moeten zijn als de hoek hetzelfde is, ook al is de windsnelheid anders. Ik hoop dat je me kan helpen!

Groetjes, Lisa

geplaatst in Raketten
      L
      lliissaa_b
    • RE: Materiaal vleugelprofiel

Hoi Juul,

Dankjewel voor je reactie! Ik ga er alles aan doen om voor donderdag vleugelprofielen gemaakt te hebben, omdat donderdag de enige mogelijkheid is de windtunnel te gebruiken voor mijn pws. Ik ben momenteel nog heel druk op zoek naar het materiaal. Mocht het niet voor donderdag lukken, hebben jullie dan misschien een paar vleugelprofielen die ik kan testen in de windtunnel, of hebben jullie misschien materiaal zodat ik ze op de werkplaats kan maken en dan testen? Ik hoor graag van je!

Groetjes, Lisa

geplaatst in Raketten
      L
      lliissaa_b
    • Materiaal vleugelprofiel

Beste Juul,

Ik zou graag 15 november naar de PWS middag willen komen om voor mijn profielwerkstuk zelfgemaakte vleugelprofielen te testen. Ik heb voor het maken van de vleugelprofielen in de bouwhandleiding gekeken, maar nu vraag ik mij af of de vleugelprofielen per se van XPS of balsahout gemaakt moeten worden? Ik kom namelijk niet zo gemakkelijk aan deze materialen. Zijn er eventueel nog andere mogelijkheden waarvan ik de vleugelprofielen zou kunnen maken? Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
      Lisa

geplaatst in Raketten
      L
      lliissaa_b