Beste Pauline,
Hartelijk dank voor je reactie,
Wel jammer dat we niet kunnen, maar we hadden nog iets anders in gedachten, namelijk het ontwerpen van orkaanbestendige huizen. Zou je ons hier tips over kunnen geven?
Groetjes Arwin en Daniëlle
Meest recente berichten door arwin9
-
RE: hulp bij onderwerp orkanen
-
Beste Pauline,
Ik en mijn klasgenoot vinden dit een heel leuk idee! Het sluit heel goed aan bij het praktische gedeelte van onze PWS, en we zijn daarom benieuwd. Heel erg bedankt!
-Arwin en Daniëlle -
Beste Pauline,
Wij hebben de volgende 4 deelvragen:
Deelvraag 1: Wat weten we nu over cyclonen (ontstaan, gevolgen, metingen, en hazard management)?
Deelvraag 2: Hoe ziet de toekomst eruit? (toenemen frequenties cyclonen, veranderingen in schade)?
Deelvraag 3 (praktische deel): Wat moet er veranderen aan hazard management en de metingen die verricht worden?
Deelvraag 4: Zijn de uitvindingen/ontwikkelingen uitvoerbaar en betrouwbaar (politiek en economisch)?Wij zijn het meest geïnteresseerd in hoe je de schade kunt aanpakken/voorkomen die orkanen veroorzaken en wat er dus moet veranderen in de toekomst.
We zaten ook zelf te denken aan een windtunnel waar ze experimenteren met windbestendig bouwen.
Hopelijk is dit duidelijker...
Groetjes Arwin en Daniëlle -
hulp bij onderwerp orkanen
Gegroet,
Ik zit in vwo 6 en ik ga samen met een klasgenoot onze pws houden over orkanen. Onze hoofdvraag is hoe je het gevaar van orkanen innovatief kunt aanpakken. We vragen ons alleen af wat we kunnen doen voor het praktische gedeelte, en wat voor een workshop het beste bij ons zou passen. Heeft iemand tips? :)