Hallo Nathan en Mees,
Je kan je net als ik inschrijven onder Praktisch deel, vleugelprofielen. Daar staat een groene knop waarna je naar het aanmeldformulier wordt gestuurd.
Gr.
Floris
Hallo Nathan en Mees,
Je kan je net als ik inschrijven onder Praktisch deel, vleugelprofielen. Daar staat een groene knop waarna je naar het aanmeldformulier wordt gestuurd.
Gr.
Floris
Beste TU Student,
Ik las hier op de website dat er workshops vleugelprofielen worden gegeven. Dit zou voor mijn PWS ideaal zijn en het zou super zijn als dit mogelijk is!
Is er al iets van een datum bekend? Kan ik mij ergens inschrijven?
Met vriendelijke groet,
Floris Adema
5 Havo
Beste Juul,
Dank voor het antwoord! Google scholar had ik nog niet geraadpleegt. Idd een goede. Toevallig nog suggesties voor zoekwoorden?
Ik zal binnenkort eens naar de TU komen om daar de boeken te raadplegen, goed om te weten dat dat mogelijk is.
Dank voor de hulp!
Gr.
Floris
Beste studenten van de TU Delft,
Voor mijn PWS onderzoek ik wat verschillende materialen en structuren voor effect hebben op de aerodynamica van een vliegtuig. Ik heb hier zelf aardige kennis over maar niet voldoende om zonder bronnen te kunnen werken. Nu heb ik op het internet al wat geschikte stukken gevonden waar ik naar kan refereren.
Mijn vraag aan jullie is:
Hebben jullie stukken over aerodynamica en ook verschillende materialen en structuren die gebruikt worden bij een vleugel? Zo ja zijn die beschikbaar voor niet TU studenten?
Ik hoor het heel graag!
Groet.
Floris