Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login
    1. Home
    2. SophieSling
    S
    • Profiel
    • Volgend 0
    • Volgers 0
    • Onderwerpen 2
    • Berichten 3
    • Beste 0
    • Controversial 0
    • Groepen 0

SophieSling

@SophieSling

0
    Reputatie
    602
    Bekeken
    3
    Volgers
    0
    Volgend
    Geregistreerd Laatste keer online gezien

SophieSling Ontvolgen Volgen

Meest recente berichten door SophieSling

• PWS STOVL passagiersvliegtuigen

Hallo,
      Ik doe mijn PWS over de vraag of je van een passagiersvliegtuig ook een short take-off and vertical landing vliegtuig kan maken. Ik heb alle theorie opgezocht en wil nu gaan uitzoeken hoe ik de stuwkracht van de turbofan motoren van de passagiersvliegtuigen kan vergroten. Ik heb een aantal manieren bedacht om dit te doen maar deze zijn eigenlijk allemaal afhankelijk van de volgende formule; F = meVe - m0V0 + bpr mcVf. Met m de mass flow rate en V, natuurlijk, de snelheid, voor subscript e: de lucht die uit de kern komt, 0: de lucht die langs het vliegtuig gaat, c: de lucht die de kern in gaat en f: de lucht door de fan. Ik wil mijn onderzoek concreet maken en kijk naar de motoren van een Boeing 737-800, een Boeing 747-400, een Boeing 777-200LR, een Boeing 787-9 en een Airbus A330-200. Hiervoor heb ik echter de concrete cijfers van de mass flow rates en de versnelling in de kern en de fan van de motoren van deze vliegtuigen nodig. Ik kan dit nergens vinden en vroeg me daarom af of jullie toegang hebben tot deze gegevens en dit met mij zouden kunnen delen.
      Alvast bedankt,

Sophie Slingerland

geplaatst in Raketten
      S
      SophieSling
    • RE: Pws stuwstraalbesturing

Hoi Juul,

Ik vind het nog best lastig om een goed onderzoek/onderwerp te bedenken bij stuwstraalbesturing maar ik zat te denken om wellicht iets met de efficiëntie te doen. Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid biedt.

Groetjes,
      Sophie

geplaatst in Raketten
      S
      SophieSling
    • Pws stuwstraalbesturing

Hallo,

Ik doe mijn pws over stuwstraalbesturing en ik wil graag iets onderzoeken of een proef doen. Daarom vroeg ik me af of jullie misschien suggesties hebben voor een practicum of onderzoek dat ik kan uitvoeren bij dit onderwerp. Alvast bedankt.

Groetjes
      Sophie Slingerland

geplaatst in Raketten
      S
      SophieSling